Legutóbb azt elemezgettük, hogy a nők micsoda extázisos állapotba kerülnek, vagy hülyülnek meg egy-egy tévéreklám kedvéért: iszonyúan örülnek, ha menstruálnak, ha jéghideg jégkrémbe harapnak bele foggal, vagy amikor egy tál salátát tolnak az orruk alá meglepetésszerűen. Most megtekintettük, hogy a férfiak miként jelennek meg a televíziós hirdetésekben, és nagy általánosságban kétféle típust különböztettünk meg.

Az egyikbe azok tartoznak, akik annyira maszkulin külsővel és jellemmel rendelkeznek, hogy ha tehetnék, egész álló nap csak saját maguknak udvarolnának, a másik férfitípus pedig a szerencsétlen személyiségű urak csoportjából kerül ki, akiket érdemesebb jószerivel megsajnálni. Tekintsük is meg, mivel áltatnak minket ezek a hirdetések. 

Férfi a javából

Elsőként képzelje el, ahogy tart hazafelé a munkából, és a körfolyosón végighaladva besandít a szomszéd lakásba, majd meglátja, ahogy Gyuri bácsi két falat pörkölt között felpróbálja az új alsónadrágját, amit anya vett neki az Ecserin.

szakállas riadalom

Biztos sokakra jellemző az alább látható élethelyzet, ami alighanem abból adódik, hogy a férfiak nagy százaléka fél a víztől, a borotvahabtól meg pláne. Ők tehát azok, akik életlen, használhatatlan pengével próbálják levakarni az arcukon található szőrt, ami viszont később igazán csalódott pillanatokat eredményezhet. 

Fagyasztott hónaljak

Ön is nyilván egy jéggel teli hűtőládából veszi elő a dezodorját, mint minden rendes férfiember. Ez garantálja ugyanis a flegmaarcú belevalóságot, a csatlósokat és a strasszos öltönyben boxolást. Ha önnel semmi efféle nem szokott történni, jobb lenne elgondolkodnia, hogy mit rontott el az életében. 

nem árt, ha a nőnek van orra

Fölösleges aggódnia, ha ön a fentitől eltérő értékrendet képvisel, mivel még így is van esélye arra, hogy elnyerje egy nem túl válogatós, kizárólag a szaglására hagyatkozó nő kegyeit. Mindennapos szituáció. 

Jó dolog a telepátia meg a karamellás süti

Nem váratlan szituáció az sem, amikor egy nő a gondolataival vetkőzteti le egy szerencsétlen, fénymásolni készülő ismerősét, aki aligha kérte meg őt erre. 

A haldokló férfi

A reklámok hajlamosak a férfiak gyengeségeire is rávilágítani, így például a segítségükkel megtudhatjuk, hogy illik türelmesnek lennünk, amikor az urunknak csöpög az orra, lévén, olyankor elmúlik a keze és elfelejt beszélni. 

A férfiszereplős reklámfelhozatalból egyértelműen kijelenthetjük tehát, hogy egy úriember akkor válik tökéletessé, ha nem bűzölög, nem szúr a szakálla, és hord alsógatyát. Ha viszont még mindig nem tudja, mi kell ahhoz, hogy igazán, végérvényesen férfias legyen, akkor ezzel a videóval érdemes felzárkóznia.