horoszkóp
kendalllen

Áll a bál az interneten Kendall Jenner új reklámfilmje miatt

2017.04.05. 20:50

Kendall Jenner a Pepsi legújabb reklámjában besétál egy tüntetésre, de úgy, mintha éppen egy BBQ partira érkezne meg a haverjaihoz, majd átnyújt egy dobozos kólát a kordonban álló rendőrök egyikének, aztán az egész tüntetés boldogságban úszik. A szemben álló felek, a rendfenntartók és a tüntetők együtt kóláznak, majd megjelenik az "Élj merészebben, élj hangosabban, élj a pillanatnak" felirat. 

Igen, jogosan kérdezi:

Mégis mi az isten ez?

Csak sejteni lehet, hogy mi volt a célja a cégnek ezzel az egésszel: egy életvidám, pozitív üzenetet szerettek volna megfogalmazni a tüntetésekről, a világbékéről, és arról, hogy mindannyian ugyanazon az oldalon állunk, azonban ez az elképzelés minimálisan sem jött át. 

Egyszerűen érthetetlen, hogy mire is szerette volna felhívni a figyelmet a Pepsi:

  • a tüntetésekre?
  • az aktuálpolitikai konfliktusokra?
  • a rendőrök szerepére, akiket ilyen helyzetben a többség ellenségnek lát?

Mindenesetre az biztos, hogy ezzel a reklámmal sem a Pepsi, sem Kendall Jenner nem lesz népszerű. A világban jelenleg sok helyen komoly problémák vannak, amelyekre még mindig az egyik adekvát és épkézláb válasz egy demonstráció (hogy ne menjünk messzire, nálunk is nagyobb tömeg mozdult meg az elmúlt napokban a CEU bezáratása ellen), és elég nagy primitívség az ilyet elbagatellizálni. 

A netezők természetesen egy emberként hördültek fel, és gyakorlatilag mindenki kiakadt Jenner új reklámfilmje miatt. A Twitteren már az üdítő bojkottjára is felszólítottak mindenkit, és a reklám nyilvánosságra hozatala után a Twitteren és a Facebookon is a legkeresettebb trend volt a Pepsi.  

Természetesen a mémek is megjelentek, legtöbben csak ezzel a mondattal osztottak meg rendőri intézkedésekről készült képeket:

Kendall, adj neki egy Pepsit!

Arról már nem is beszélve, hogy a klip ötletét ez a régi Chemical Brothers-klip adhatta, bár ez a videó legalább rendesen össze volt rakva, és voltaképpen pont az üdítő reklámoknak adott egy erős fricskát.

A Pepsi azóta már hivatalos közleményben elnézést kért mindenkitől, és leírták, hogy nem akartak elbagatellizálni semmilyen komoly ügyet. Sőt, magától Kendall Jennertől is elnézést kértek, hogy ilyen helyzetbe hozták őt.