Kate Upton gyorskaját reklámoz, amiben jalapeno paprika is van. Ennek köszönhetően annyira begerjed, hogy szürcsöl, cuppog, vetkőzik, pucsít és izzadt testét simogatja egy hatvanas éveket idéző szabadtéri moziban. De Kate Upton forró reklámjában szinte semmi szex nincs ahhoz képest, hogy az egyik orosz biciklikölcsönző négy lány leszbikalandjával adja el magát.

Kate Upton beindul a gyorskajától

Az inkább modellként, mint színésznőként ismert Kate Upton combfixben, harisnyatartóban, tűsarkúban, mélyen dekoltált pöttyös ruhában eszi meg a CarlJr Southwest Patty Melt burgert, a hatvanas éveket idéző autós moziban. A kocsiban a párja a szendvicse, nyalogatja, cuppog rajta, eljátszik azzal. Annyira begerjed a jalapenótól, hogy iszonyú melege lesz, a teste izzad, és ezért muszáj össze-vissza fetrengenie a hátsó ülésen, és természetesen pucsítania a kocsi tetején.

Biciklikölcsönző: négy lány leszbikus kalandja a biciklivel

Eleinte csak ketten vannak a lányok és simogatják, csókolgatják egymást. Aztán hárman csinálják ugyanezt, később pedig csatlakozik egy negyedik lány. Végül beszáll a szexbe a bringa is, a kormányt az egyik lány bekeni egy kis tejszínhabbal, és leszopja. Mellek, tejszínhab, leszbismár, combfix, pucsítás, gruppen, ezek jellemzik az orosz biciklikölcsönző reklámját.

Fagyireklám enyhe orálszex utalással

Egy régi észt, Pingvin márkájú fagyireklámban cseppet sem úgy nyalják a fagyit a lányok, ahogy azt egyébként az ember szokta. A fehéres színű, valószínűleg vanília fagyit sem folyatja le senki a tölcsérre, és nem kapja be úgy, ahogy az alábbi videó huszadik másodpercében látható. Ez az orálozásra utalás sokkal gyengébb, mint amilyen például a svéd szemüvegreklámban látható.

Nászéjszakás szexszel a cukorkát is el lehet adni

Friss házasok egy motelszobában esnek egymásnak, még menyasszonyi ruhában és szmokingban, kutyapózban. A férfi a megszakításos módszert alkalmazva kihúzza, majd nőjére élvez. A sperma helyett cukorkákat lövell a férfi, a nő mindezt kéjesen várja a szájában, a jelenetet lassítva láthatjuk.

A világ legmelegebb reklámja: amikor a farok a sör

Két férfi és egy eset a Premimum márkájú sörrel: a szemüveges férfi lehúzza partnere sliccét, majd előhúz egy üveg sört. A szájába ereszti, játszik vele, majd kiköpi a száján, férfi partnere pedig élveteg fejjel, nyelvét nyújtogatva nézi, mit csinál a másik. A világ leghomoszexuálisabb reklámjának nevezte ezt a Gay.net oldal.