horoszkóp

Vérfrissítéssel reklámozza jubileumi kollekcióját a Victoria’s Secret

2009.08.13. 17:24
Mivel a fehérneműgyártó cég két legismertebb modellje éppen gyermeket vár, ezért két viszonylag ismeretlen modellel és két nagy öreggel kívánják népszerűsíteni legújabb kollekciójukat. Emanuela de Paula és Lindsay Ellingson ugyan már viselt Victoria’s Secret kreációt a kifutón, de még bizonyítaniuk kell, ha ők is Angyalok akarnak lenni. A Body by Victoria kampányának promóciós körútján a négy reklámarc egyúttal azt is megosztotta a világgal, hogy az idei nagyszabású divatbemutatót újra New Yorkban rendezik majd meg, hogy a brazil nők az ivóvíztől és szambától szépek, valamint azt is, hogy a Victoria’s Secret minden méretű és formájú hölgyre gondol.

A fehérneműgyártó cég a napokban bemutatta a legújabb Body by Victoria kollekciót, amelynek népszerűsítéséért négy saját szupermodelljük felelős. Mivel a Victoria's Secret két húzóarca, Adriana Lima és Heidi Klum éppen gyermeket vár, ezért természetesen nem őket bízták meg ezzel a feladattal. A kaliforniai születésű Lindsay Ellingson számára nem ismeretlen a cég munkássága, hiszen 2007-ben és 2008-ban is fellépett a Victoria's Secret őszi divatbemutatóján, de egyúttal olyan divatcégekkel és -tervezőkkel is dolgozott már együtt, mint a Chanel, Christian Dior, Valentino és Giorgio Armani, és emellett szerepelt a Moschino és Tommy Hilfiger kampányaiban is. Emanuela de Paula egyelőre csak tavaly részesült abban a kegyben, hogy részt vegyen a Victoria's Secret showszerű divatbemutatóján, de ettől eltekintve számtalan reklámkampányban szerepelt már, és több divatbemutatón is végigvonult a kifutón.

Nem lehet mindenki Angyal

Alessandra Ambrosio ismertebb fent említett kolléganőinél, konkréten jelenleg ő a hatodik legjobban kereső modell a világon, és persze ő is egyike a Victoria's Secret Angyalainak, akárcsak Adriana Lima, Heidi Klum, Miranda Kerr, Doutzen Kroes és az új kampányban szereplő Marissa Miller. Ahhoz, hogy valaki ennek a csapatnak legyen tagja, egy-két évet le kell húznia a Victoria's Secretnél, és ezután megkaphatja a megtisztelő címet. A két nagy öreg és a reménybeli Angyalok az új hirdetésekben egyébként ugyanolyan szexis fekete bugyiban, ám különböző fazonú melltartókban népszerűsítik a VS állítólag legnépszerűbb kollekcióját. Bár a Victoria's Secret hírhedt és híres katalógusait vélhetően inkább a férfiak lapozgatják lelkesen, a cég azért a nőkre is gondolt a jubileum kapcsán, amit egy pályázattal kíván megünnepelni. A résztvevőknek csupán annyit kell tenniük, hogy egy-egy fotóval alátámasztva megírják, illetve bemutatják, miért is szeretik a testüket.

New York, New York

Természetesen a hirdetések önmagukban semmit sem érnek, ezért a négy modellt meghívták egy reggeli műsorba, hogy beszéljenek egy kicsit az új kollekcióról, valamint a lassan, de biztosan közelgő éves Victoria's Secret bemutatóról. Marissa Miller itt jelentette be, hogy ismét New Yorkban lesz az esemény, amit ugyan novemberben rendeznek meg, de csak decemberben kerül majd adásba a CBS-en. Konkrét időpontot egyelőre nem árultak el. Az Early Show házigazdája egyúttal szóba hozta Alessandra Ambrosio egyéves kislányát is, majd megkérdezte, hogy mit szóltak a Victoria's Secretnél, amikor beszámolt terhességéről. A brazil származású modell elmondta, hogy kicsit félt, amikor a főnökeivel közölni kellett, hogy gyermeket vár. A modell egyébként nem várt sokat azzal, hogy újra munkába álljon, és a szülés után három hónappal már újra a kifutón volt.

A brazil nők a víztől és a szambától szépek

Egyúttal szóba került az is, hogy vajon mit üzennek a modellek azoknak a nőknek, akik nem igazán érzik magukat jól a bőrükben, mivel nem úgy néznek ki, mint a Victoria's Secret modelljei. Lindsay Ellingson természetesen egy marketingközpontú választ adott, vagyis a cég számára fontos, hogy a nők szépnek érezzék magukat, és kellően bízzanak magukban. Kész szerencse, hogy a cég fehérneműjei szinte minden méretben kaphatóak. A negyedik vendéggel, Emanuela de Paulával pedig azt próbálták megfejteni, hogy vajon mi a brazil nők titka, hiszen a divatszakmában most meglehetősen sok olyan hölgy dolgozik, aki ebből az országból származik. Nos, egy rövid csevely után egy brit tudósokat is megszégyenítő válasz született, vagyis talán az ivóvíz, talán a szamba a brazil nők sikerének a titka.