Madonna a Dolce&Gabbanának, Liv Tyler a G Starnak, Scarlett Johansson a Mango számára készített reklámkampányt. A három fotósorozat teljesen különböző, Tylert alig, Jesus Luz asszonyát közepesen, Johanssont bántóan erősen retusálták. Önök szerint melyik kampány sikerült a legjobban?

Szinte egyszerre tették közzé Madonna, Liv Tyler és Scarlett Johansson legújabb reklámfotóit. A Dolce&Gabbana számára Madonna háziasszonyként, A G Star felkérésére Liv Tyler erős, független nőként, míg a Mango új kollekciójáért Johansson viaszbábúként állt modellt. A három fotósorozat teljesen különbözik, hiszen Liv Tylert alig, Jesus Luz asszonyát közepesen, Johanssont bántóan erősen retusálták.

Liv Tyler és a G Star

Liv Tylert, aki modellből lett színésznővé, majd ismét modellé, a G-Star farmermárka kérte fel reklámarcnak, és márka-nagykövetnek, írja a stylist.com. Az oldal értesülései szerint a cég terve az, hogy jobban megvesse a lábát az Egyesült Államokban, és ehhez szerintük a legjobb választás Tyler. „Liv nagyszerűen passzol a márkához, mert tökéletes mértékben sugárzik belőle az érzékiség és az egyediség, ami nagyon fontos a G-Star számára” – áll a cég közleményében, melyben még hosszasan áradoznak a színésznő kvalitásairól.

„Ő egy erős, gyönyörű és független nő, akinek kifogástalan érzéke van a stílushoz” – sorolták a tulajdonságokat, melyek meglepő módon a kampányhoz készített képeken is látszanak. Ráadásul a fotókat nem retusálták túl, ami külön üdítő a mai világban.

Madonna és a Dolce&Gabbana

Az énekesnőt nemrégiben kérte fel a Dolce&Gabbana, hogy legyen a reklámarcuk és reklámtestük. Az első fotósorozatot Madonnáról, melyet Steven Klein neve fémjelez, karácsony előtt mutatták be. Ahogy akkor, így most is olasz háziasszonyként láthatjuk tevékenykedni a hírességet, ám ezúttal kicsit sötétebb hangulatúak lettek a képek. Míg az előző sorozatban Madonnát tevékeny háziasszonyként láthattuk, most sokkal inkább egy összeomló, síró családanyának tűnik. A két kupac kép között csupán egyetlen könnyedén azonosítható hasonlóság van, ez pedig az énekesnő dekoltázsa, egész pontosan a melltartóból állandóan kiesni készülő mellei.

Persze ez nem von le a képek értékéből, melynek elkészültét egyébként Domenico Dolce és Stefano Gabbana egy álom valóra válásának nyilvánított, arról nem is beszélve, hogy Gabbana Twitter oldalán nyugtatott meg mindenkit, hogy a madonnás képek még az anyjának is nagyon tetszettek.

Scarlett Johansson és a Mango

Scarlett Johansson immár a harmadik kampányát készíti a Mango divatcég számára, ám a mostani képek tűnnek mind közül a legkevésbé sikerültnek. A színésznőt ugyanis pont úgy fotózták, mint tavaly Madonnát a Louis Vuitton számára. Ezzel persze önmagában nem lenne baj, hiszen azt már követni is nehéz, pontosan ki lop kitől, de a túlretusálást kár volt lemásolni. Főleg, ha azt nézzük, hogy ez a stílus valójában senkinek sem tetszett, és Madonnát sem dicsérték meg, amiért hagyta magát viaszbábuvá retusálni.

Önök szerint melyik a legjobb kampány?

A színésznő egyébként gyakorlott modell, hiszen a Mango mellett ő reklámozza a Dolce&Gabbana kozmetikai termékeit és új illatát, ő az arca a Moët & Chandon luxus pezsgőmárkának, korábban pedig a Louis Vuittont népszerűsítette fehérneműben. Szavazzon! Önnek melyik fotósorozat lett a kedvence a három közül?