
Palvin Barbara enyhén monalizás séróval tekintette meg az Armani divatbemutatót
A magyar modellel friss interjú is megjelent, amiből kiderül, hogy szerelmének, Dylan Sprouse-nak a kedvenc magyar kajája a zsíros kenyér hagymával.
A magyar modellel friss interjú is megjelent, amiből kiderül, hogy szerelmének, Dylan Sprouse-nak a kedvenc magyar kajája a zsíros kenyér hagymával.
A kész művet még sok magazinban fogja viszontlátni.
A rapper Disneylandben ünnepelte a két éves North West születésnapját, amikor alulmaradt az ébrenlétért folytatott küzdelemben.
Eléggé meglepő, hogy kit választott ezúttal az Armani az új kampányába: Calvin Harris sem volt mindig ilyen.
A világ leglazább csávója élő adásban hívta randira a tűzesetről tudósító amerikai riporternőt.
Gáspár Győző lánya még mindig nagyon vékony, csak salátát eszik, amihez Armani vizet szürcsölt.
Most Milánóban csaptak le a FEMEN meztelenkedő aktivistái, plusz további izgalmas néznivalók a divathetekről. Heti trend.
Tomas Skoloudiknak hívják, és úgy látszik, a ruhacégek szerint a kelet-európai férfimodellbiznisz is termel ki olyan vonzó pasikat, mint a nemzetközi élsport.
Farmert, dzsekit és fehérneműt is tervez az énekesnő az olasz divatmogulnak.
Az USA-ban egy X-faktor adás volt még csak, de rögtön volt benne néznivaló. Plusz még sátrazás és egy újabb adag, igen kínos Rafael Nadal.
Jó hír a tenisz és az alsónadrágok szerelmeseinek: új képekkel folytatódik a Nadalt vetkőztető Armani-kampány.
Most az Armani Exchange kedvéért dobtak a medencébe néhány főállású kockahasút.
Hármas kockahasvideó-összeállításunkban az új Armani reklám mellett élő hónaljszőrtelenítést is mutatunk.
Mutatjuk az Emporio Armani és a Giorgio Armani tavasz-nyári reklámjait, azaz a szélesebb tömegeknek szánt, és az igazi luxust képviselő férfit.
Az Emporio Armani fehérneműreklámjaiban változott a Megan Fox férfi megfelelőjének szerepére kiválaszottt sportoló. Új, félmeztelen fotók Rafael Nadalról!
Arthur Salesben nincs semmi egzotikus, de ettől függetlenül gőzerővel hódít. Férfimodell-portré képekkel, videóval.
Új beharangozófilmet tett közzé az Armani, amelyben Cristiano Ronaldót lehet meglesni.
A „diffusion line”, avagy második vonal egy-egy nagy divatház olcsóbb kollekciója: más a neve és általában más boltban árusítják a másodvonalbeli darabokat, mint a kifutós vagy elsővonalbeli ruhákat. Ez a különbség a Dolce & Gabbana és D&G között.
Ennél kisebb fürdőnadrágot 76 éves divattervezőn még nem láttunk. Donatella Versace szelleme azért eszünkbe jutott.
Végigjártuk a belváros luxusbutikjait, hogy megtudjuk, mire lett volna elég Zimány Linda álláskeresési járadéka. Általában egy-két leértékelt kiegészítőre, de az olcsóbb helyeken már egy ruha is kijött volna belőle.
Dita Von Teese Gaultier-nál vetkőzött, Lagerfeld a Chanellel nagyzolt, a Givenchy viszont titkolózott. Couture heti trend Párizsból.
A csakfeketével operáló olasz tervező szerint jövőre a hiányos öltözetű kommandósoknak áll majd a zászló.
A legnagyobb márkák nem sajnálják a pénzt, ha reklámról van szó: több ezer dollár értékű ajándékcsomagokkal kedveskednek a celebeknek.
Újabb adag reklámfotót hozott nyilvánosságra az Emporio Armani. Ronaldo teste szebb, mint valaha.
Ronaldo ugyan többféle arckifejezést prezentál az Armani fotózás werkfilmjén, mint a képeken, de egyedül a mosolya az, ami megkülönbözteti egy kigyúrt droidtól.
A dél-koreai cég így akarja divatos viseletként feltüntetni pelenkáját.
Kevés bevételre számíthat az olasz divatház, ha Cristiano Ronaldóban bíznak.
Végre előkerültek azok a képek, amin a fiatal színésznő a cég fehérneműiben domborít.
A neve Kerry Degman, és a fenti egy érdekességen kívül nincs mit írni róla. Inkább nézni kell.
Édesapja olasz volt, és Eastwood-rajongó. Ő beállt modellnek.
A szexis fotókban és hülye nyilatkozatokban erős Megan Fox Victoria Beckham nyomdokaiba lép, ugyanis ő lesz Emporio Armani fehérnemű-kollekciójának új reklámarca.
A focista ELLEN feliratú alsógatyájával fejezte ki a műsorvezetőnek, milyen nagyra becsüli.
Victoria Beckham fröccsöntött műanyag baba lett a legújabb Armani-plakáton.
A focista nemrég kifejtette, három gyereke teljesen összezavarodott az alsógatyás Armani-kampányok miatt.
Levetközésük különböző fázisait fényképezték le az Armani új fehérnemű-reklámjához.
A színésznő a Calvin Klein fehérneműcég válasza az Armanit reklámozó Beckham házaspárra. Ön szerint a bővérű latina, vagy a botsáska képvisel nagyobb reklámértéket?
Mostanra már a gyúrásra is rákapott a focistafeleség.
Elirigyelte férjétől, David Beckhamtől a fehérnemű- modellkedést, ezért igent mondott az Armani 12 millió fontos (csaknem 4 milliárd forintos) szerződésajánlatára Posh Spice, tudta meg a Mirror című brit bulvárlap csütörtöki internetes száma.
Ismét egy szál alsógatyára vetkőzött David Beckham az Armani kedvéért, írja a People magazin.
Mint azt már írtuk, a focistát leszerződtette Giorgio Armani új fehérneműkollekciójának reklámarcaként.