A focista eddig sem mozgott idegenként a divat világában: az Armani divatház korábban vele reklámozta alsóneműit és egyéb ruházati termékeit, sőt, egy ismerős már tavaly kikotyogta, hogy mi is David Beckham terve.
A sportoló nem is titkolja, hogy az Armanival folytatott együttműködés sikere adta a késztetést számára a saját ruházati márka kialakítására. A Mirror idézete szerint kijelentette: különösen az győzte meg, hogy a cég éves bruttó forgalma 2007-ben 14,1 millió font (4,2 milliárd forint) volt, ám az ő főszereplésével lezajlott 2008-as reklámhadjárat után a vállalat bruttó értékesítési bevétele 38,7 millió fontra (11,6 milliárd forintra) szökött fel.
A Daily Mirror információi szerint egyébként a híresség kollekcióját egy Homme márkanevű férfiparfüm egészíti ki.
David Beckham saját állítása szerint alig várja, hogy bemutassa a nyilvánosságnak a termékeket. Hozzátette, édesanyja valószínűleg nem örül majd annak, hogy drága fiacskája ismét alsónadrágban pózol a kamerák előtt. Egyelőre nem tudni, hogy mikor debütál a márka, a parfümöt mindenesetre már szeptemberben árusítják.
Felesége egyébként ízelítőül már ki is rakott egy képet a Twitter-oldalára:
Blogok