horoszkóp

Pert nyert Vágó István a TV2 ellen

2013.05.28. 13:11

Jobbra tolódott a TV2 - állította Vágó István. Az egykori munkahelynek annyira nem tetszett ez a kijelentés, hogy beperelte a kvízmestert. A bíróság viszont másodfokon is úgy ítélte meg, hogy a Vágó szabadon formálhatta a véleményét - írja a HVG.

"Úgy tűnik, nem rajtam fogják behozni a reklámadójukat" - nyilatkozta Vágó. A csatorna 3 millió forintot követelt volt alkalmazottjától, mert szerintük Vágó „csorbát ejtett a TV2 jó hírnevén".

Koltay Tamás, a csatorna szóvivője áprilisban még azt mondta a bíróságon "Mint egyetlen médiumnak, a TV2-nek sem tesz jót, ha a közvéleményben felmerül, a politika játékszere lehet."

Vágó a Facebookon mondott köszönetet, az őt védő Társaság a Szabadságjogokért ügyvédjének. (TASZ). A per ma délelőtt másodfokon lezárult, nyertem! Köszönöm a TASZ segítségét! - írta oldalán.

A dolog előzménye, hogy Vágót 2010-ben váratlanul elbocsátották, és a műsorát más vette át.

Másodfokon új kereseti kérelemmel nem állt elő a TV2. A bíróság fellebbezésüket elutasította, és hatályban tartotta az elsőfokú, elutasító ítéletet – mondta a hvg.hu-nak Hegyi Szabolcs, a Vágót képviselő TASZ munkatársa.