Június elsején indította be új kampányát a Lancia, és Olaszország máris tele van a fent látható óriásplakáttal. A New Ypsilon reklámjába Vincent Casselt sikerült leszerződtetni, aki a képen úgy dörgöli az öklét, mintha éppen behúzott volna valakinek egy hatalmasat. Mellette az a felirat olvasható, hogy “a luxus egy jog”, ami nagyjából azzal egyenértékű, hogy “jogom van a luxushoz”. Ehhez a szlogenhez jön hozzá a másokat ököllel móresre tanító Cassel egzotikusan arrogáns személyisége, ami figurát legutóbb a Fekete hattyúban is olyan hűen adott elő már ki tudja, hányadszor.
A reklámok régóta használják ki, illetve alakítják az “igazi férfiról” kialakult képet, elég csak a Marlboro által annak idején propagált hallgatag keménycsávókra utalni. Ez az autós kampány mintha azt szeretné hozzátenni hozzá ehhez az ideálhoz Vincent Cassel szokásos karaktere segítségével, hogy az igazi férfi arrogáns, és jár neki a luxusautó. A szavazógéppel megmondhatja, hogy az ön számára szimpatikus-e ez az üzenet, én a magam részéről nyilván azért írtam ezt a posztot, mert nekem nem az, és sajnálom, hogy egy ilyen kaliberű színész egy ilyenben részt vesz. Az egésznek mozgóképes verziója is van egyébként, akit érdekel, alább franciául, itt olaszul nézheti meg a reklámot. Ha Vincent Casselből többet szeretne látni, kattintson ide, mert korábban volt már róla egy poszt ebben a blogban.