Egy pillanatra (értsd: egy napra) félretesszük a télen nyaraló celebeket, nehogy közben lemaradjunk David Beckham új alsógatya-reklámjáról. Persze rögtön elnézést is kell kérünk ezért a parasztos magyar fordításért, ez természetesen nem alsógatya, hanem bodywear, ami a jelek szerint azt jelenti, hogy van hozzá atléta is (reméljük, Alekosz figyel most!).
Emlékezetes, hogy 2009-ben még az Armani kötelezte le az azóta négygyerekessé vált focistát, és amikor utólag Beckham meghallotta, hogy a vele fotózott kampányoktól az olasz cég eladásai megkétszereződtek, úgy döntött, bolond lenne kiszállni ebből a jól jövedelmező bizniszből.
Sőt, kiszállás helyett még jobban elmerült a részletekben, hogy remélhetőleg a profitban is elmerülhessen majd, így született meg a saját márkája, vagy legalábbis az ő neve alatt futó márka. Aki szereti a Barbiebaba-szerűre (illetve ez esetben Ken-szerűre) retusált fotókat, annak ez feltétlenül jó hír, aki rajong a H&M-ért, annak szintén. A David Beckham Bodyweart ugyanis a svéd olcsódivat-terjesztő fogja piacra dobni, Bálint-napon. A galériában megtekinthetők a kampányfotók, kattintson!