Úgy alakult az élet, hogy az etalon az ilyen típusú sportolós ruhacég-kampányokhoz az lett, amit az Armani az utóbbi években David Bechkammel, Cristiano Ronaldóval és Rafael Nadallal produkált. Talán a Mango tudatosan próbált távolodni a riválisa által kreált világtól, ezért direkt csinálták olyanra a 2012-es tavasz-nyárinak szánt, de őszinek tűnő H.E. kampányt, mintha az 1988-as OTTO katalógus lapjait böngésznénk. A szomorkás, délutáni hatásúra megdöntött fényben az egyébként élettel teli és szupersztárokat csajozó Gerard Piqué is unalmasabb személyiségnek tűnik, mint amilyen valószínűleg valójában, igaz, a kampány célja elsősorban nem az, hogy Piquét jó színben tüntesse fel, hanem az, hogy a ruhákkal tegye ugyanezt.

Ha a képeket megnézte, és még mindig nem alszik, tekintse meg az alábbi werkvideót, abban Piqué egy kicsit vetkőzik is!