A mai posztban a Stud Bodywear nevű fehérneműcég 2014-es kampányának fotóit lehet megnézni. A malajziai cég nem éppen világhírű egyelőre, de lehet, hogy mostani, nyilván picit botrányosnak is szánt kampányukkal sikerül egy kicsit több sajtófigyelmet kivívniuk maguknak. Az elképesztő testű modelleket bemutató fotók ugyanis autós-motoros témában mozognak, és az hozzájuk a szlogen, hogy „Élj gyorsan, halj meg fiatalon”.
Amikor a koncepció a marketingesek agyában megfogant, nyilván olyan ikonok jártak a fejükben, mint James Dean, de pechjükre pont mire az anyag elkészült, szomorú aktualitást kaptak a fotók, amitől valahogy az egész kicsit ízléstelenebbé válik, mint amennyire ízléstelennek eredetileg szánhatták – természetesen Paul Walker tragikus balesetére gondolunk. Próbáljon meg tőle elvonatkoztatni, amíg a fotókat nézi, ha a képre kattint, többet lát! A poszt legalján pedig most is ott a szokásos szavazócsík.