Egymillió dollárt, azaz majdnem kétszázmillió forintot ajánlott a CougarLife.com nevű társkereső szolgáltatás Courteney Coxnak a TMZ értesülései szerint egy reklámszerződésért. A válófélben levő színésznőt éppen ezen státusza miatt kereste meg az idősebb nőket megszólítani próbáló randizós oldal: most, hogy már nincs férjnél, ő lehetne az ideális reklámarc a “cougar” nőtípus számára.
Hogy milyen is ez a nőtípus? Bár a Cougar Town című tévésorozat magyar címe Született szinglik, a két kategória nem esik egybe, sőt, a MILF akkor már közelebb van a cougarhoz, mint a szingli. Állítólag magyarul az ilyen nőket pumaként szokás emlegetni, a lényeg, hogy a cougar kategóriába olyan egyedülálló (szingli vagy elvált) középkorú hölgyek tartoznak, akik sportot csinálnak a férfifalásból, vadmacskaként vadászva a fiatalabb pasikra. Az ilyen puma típusú asszonyok szimbolikus megtestesítője eddig Samantha Jones volt a Sex and the Cityből, de tekintettel arra, hogy a sorozat rég véget ért, és a második mozifilm borzasztóra sikeredett, lehet, hogy tényleg jó ötlet lecserélni a Samanthát alakító Kim Cattrallt Courteney Coxra.
Ez már csak azért is kézenfekvő lenne, mert éppen ő a főszereplője a fent említett Cougar Town sorozatnak. Hogy a Jóbarátokban megismert színésznő vállalja-e a társkereső oldal reklámozását ezért a szép summáért, azt egyelőre nem tudni. Mindenesetre ha tényleg tett ilyen ajánlatot a CougarLife.com, akkor a cég most nyilván annak drukkol, hogy Cox ne fogadja el a felhívást, mert a kellő hírverést már így önmagában az ajánlattal is garantálták maguknak, anélkül, hogy egy fityinget is ki kifizettek volna.