Annyi, de annyi intelligens és értelmes módja lenne a mellrák elleni kampánynak (kezdve mondjuk azzal, hogy a betegségre nem pucérkodással hívjuk fel a figyelmet), de most is egy totál értelmetlen körlevélre bukkantunk a témával kapcsolatban a Facebookon. Hasonló blőd játék terjedt már korábban is a közösségi oldalon, ám a mostani ezerszer szánalmasabb, mivel összemossák a mellrákkal.

"Hölgyeim!
Újra eljött az idő, hogy próbáljuk meg felhívni a figyelmet a mellrákra egy játék segítségével. Nagyon egyszerű, és azt szeretném, hogyha mindannyian részt vennétek. 2 évvel ezelőtt a bugyink színét kellett kiírni az üzenőfalra. A férfiak napokig csodálkoztak, hogy mi is folyik itt; véletlenszerű színek a lányok falán...
Ebben az évben utalj a szerelmi státuszodra. Ne válaszolj erre az üzenetre, csak tedd ki a megfelelő szót az üzenőfaladra és küldd tovább levélben az összes hölgy ismerősödnek!!!!
BLUEBERRY = egyedülálló;
PINEAPPLE = bonyolult;
RASPBERRY = nem tudom/akarom elkötelezni magam;
APPLE = eljegyzett;
CHERRY = kapcsolatban;
BANANA = házas;
AVOCADO = I’m the better half;
STRAWBERRY = keresem a hercegem;
LEMON = szingli akarok maradni;
RAISIN = össze akarok házasodni a partneremmel.
2 évvel ezelőtt a bugyis játékot még a TV-ben is megemlítették, lássuk, sikerül-e ez is. HA csatlakozol Te is akkor küld minél több Hölgy ismerősödnek tovább ezt az üzenetet!" - szól a körlevél, amit ki tudja, már mennyien osztottak meg a mellrák elleni küzdelem nevében. Újabb ok, hogy valaki megutáltassa magát a Facebookon.