Két nap alatt több mint 3,5 millióan nézték meg azt a T-Mobile-reklámot a YouTube-on, amin a királyi család kiköpött másai táncolva vonulnak be Vilmos herceg és Kate Middleton imitátorának kamuesküvőjére - írja a News.com.au. A mobilcég közleményében kifejtette, azért készítették a reklámot - aminek ötletét egy 2009-ben készült népszerű esküvői videó adta -, hogy így gratuláljanak Vilmos hercegnek és leendő arájának. Hozzátették: a vírusvideó arra is kiváló lehetőség volt, hogy bemutassák, hogyan ünnepelnek a hírességek Nagy-Britanniában.
A reklámhoz az East 17 House of Love című számát választották; erre érkeznek meg a hasonmások: a két nyitótáncos után a canterbury érsek, akit Anna hercegnő és lánya, Zara Phillips követ. Utánuk a királyi család egyik feketebáránya, Edward herceg vonul be, majd néhány másodperccel később betáncolja magát Károly herceg és Kamilla. II Erzsébet királynő már csak a kora miatt sem szökell, viszont tapsol és mosolyog. Ahogy kimegy a képből, feltűnik Harry herceg, majd a vőlegény, aki a csoportos tánc után fogadja menyasszonyát, hogy aztán együtt szökellhessenek az oltárhoz.