MG 0423

Bepisilhet az ember a József Attila Színházban

2015.01.28. 16:31

Nem sokat hallottak az emberi méltóságról az angyalföldi József Attila Színházban – már ha igaz az a történet, ami a Facebookon kering, és az Ittlakunk kerületi kiadása hozta le. A történet azzal kezdődött, hogy egy illető egy netes portálon keresztül két jegyet vett az egyik előadásra, majd bement a színházba átvenni ezeket. Közben vizelési ingere támadt, de nem engedték a vécére, mondván, azt csak az előadások látogatói használhatják, hiába van (vagyis lesz) érvényes jegye, neki kifejezetten tilos. A jegy kiadása sem sikerült túl gyorsan, a panaszkodó jegyvásárló így írta le:

A Hölgy közölte, hogy nem érti ezeket a kedvezményes foglalási jegyeket, amivel egyébként is annyi baja van, így segítséget kér 3. számú Közönségszervező Hölgytől. 2. és 3. Hölgy közösen, cirka fél óra alatt tudta kiadni a jegyeimet, de a mosdó használat lehetőségét - a hosszas várakozási idő ellenére is - megtagadták. 

A vásárlónak ezután is kitartott vizelési ingere, ezért kérte a panaszkönyvet, mondván, mi az, hogy nem engedik elintézni a kisdolgát, holott ő is vásárló. Senki sem tudta a színházban, hol van a panaszkönyv, sőt fel voltak háborodva, hogy kérni merészeli. Ekkor már majdnem kidobták, mondván az aulában sem tartózkodhat, az a nézőknek van fenntartva. A panaszos ekkor kihívta a rendőröket, majd egy öltönyös férfit – szintén rendőr – hívtak oda hozzá. Ő megpróbálta lebeszélni a panaszkönyv elkéréséről, majd megjelent a két kihívott rendőr is, akik a panaszost kezdték igazoltatni, miközben a rágyújtást is megtiltották neki.

Nem sokkal később megjelent a színház művészeti titkára a panaszkönyvvel, miközben a rendőröknek a színház dolgozói panaszkodnak a panaszosról, hogy bunkón viselkedett. A vásárló beírt a panaszkönyvbe, majd összesen 2 óra és 15 perc után távozott. Három nappal később felhívta őt a színház igazgatója, Nemcsák Károly, aki inkább a színháznak hisz, és megígérte, hogy visszatéríti a jegy árát.

nemcsák reagált

Megkerestük a színházat is, ahonnan a következő tömör választ kaptuk:

Az esetet követően Nemcsák Károly, a József Attila Színház ügyvezető-igazgatója személyesen találkozott az úrral és megbeszélték a történteket. Az ügy tanulságait levonjuk és mindent megteszünk, hogy színházunk vendégei minél jobb kiszolgálásban részesüljenek.