19-41-es villamos + H5-ös HÉV
Az észak-déli budai tömegközlekedés verőere a 19-41-es villamos-H5-ös HÉV tengelye. Ebből most mindkettőn csonkítottak: a Clark Ádám téri alagút átszabása miatt csak idáig járnak délről a villamosok, a HÉV meg csak a Margit hídig. Ez azért túl nagy szívás ahhoz, hogy alacsony pontszámot kapjon, nem?
4-6-os villamos
Na ez nagyot fog ütni! Ez nem valami reklámszöveg, hanem a perzselő igazság. A 4-6-os villamos mától csonka útvonalon jár az Oktogonig. Mi lesz így gyermekeinkkel? Nekik jobb sorsot szántunk, nem holmi villamospótló buszon való vergődést a dugóban. Tízest annak, aki ezt kitalálta!
A Margit híd környéki utcák lezárása
Török utca? Üstökös utca? Frankel Leó utca? Tölgyfa utca? Hagyjuk a fenébe, mindegyik vagy le van zárva, vagy egy sávon lehet átaraszolni rajta. Autós legyen a talpán, aki erre jön, ez maga a grandiózus halál. Ha önt ez nem zavarja, adjon 1-est rá, amúgy meg a másik irányba vigye az egerét!
A nagykörúti buszsáv
Persze, nyomjuk a tömegközlekedést, de hogy májusig egy sáv a buszoké a Szent István és a Teréz körúton? Na neeee! Hol fogok én menni a lakossági terepjárómmal, megint a síneken? Nincs az az Isten, tíz pontot adok erre az opcióra!
Átszállás a Széll Kálmánon
A Széll Kálmán tér jobban le van jelenleg bombázva, mint Rotterdam volt 1940-ben. Ennek megfelelően több járatot, főleg a villamosok vonalait kettévágtak. Ez főleg az 59-61-es villamosokat érinti, aki ezeken akar folyamatosan menni, annak minimum egy megállónyi távot le kell sétálnia. Ez nem állapot, repülhet a 10 pont!
Budai alsó rakpart
Persze, nem zárták le a Budai alsó rakpartot, de nem lehet a Rákóczi híd felől érkezve felhajtani a Margit hídnál. Nem, a Halász utcai felhajtó nem megoldás, onnantól csak araszolhat az ember. Adjon tízest, ha megrázta a veszteség és nagyokat kell emiatt kerülnie kocsival.
Budai felső rakparti bringaút
Ha ön biciklivel jár a budai oldalon melóba vagy akárhova, keserű szájízzel vehette tudomásul, hogy a fonódó villamos építése miatt nagy kerülőket és szlalomokat kell tennie az autók között, hogy a Batthyány tértől a Margit hídig jusson. És akkor ott van a Lánchíd és a Margit híd alatti bringaalagutak lezárása, nem egyszerű így a hidakra se feljutni. Nyomja ide a maximális pontszámot, ha megőrül ettől!
Budaörsi út
Az M1/M7 bevezetőjén megközelíteni Budapestet sose volt leányálom, de a Sasadi úti csomópont kiépítése miatt most rosszabb lehet a közérzet. Fejfájás, hányinger, erős szívdobogás a tünetei a reggeli ingázóknak, akik vállalják az itteni nagyhalált. Pedig a meló dandárja még hátra van. Tessék értékelni!
Csepel, Kossuth Lajos utca
A XXI. kerület ütőerének, a Kossuth Lajos utcának a felújítása is nagy macerával járhat, mégha helyette már meg is építették a tehermentesítő gerincút egy jelentős szakaszát. A Kossuth-ot márpedig faltól falig felpimpelik, emiatt viszont hosszú időre átszervezheti a napi rutinját egy csomó csepeli. Itt lakik vagy csak erre jár? Tele a hócipője? Klikkeljen bosszúból!
Déli pályaudvar
A budai vasút agya, a Déli pályaudvar is kiesett egy jóféle alagútomlás miatt, így itt is torkunkon akadhat a buszközlekedés. Ugyan indítottak vonatpótlókat és ott a 139-es busz is, ezekkel is könnyen beragadhatunk a dugóba az Alkotás utcában. Zavaró? Csapjon a tízesre!
Kis Rókus utca
Ha nem lenne elég a fonódó villamos, a Széll Kálmán és a Clark Ádám terek átépítése, itt van még az egykori Ganz-gyár bontása is. Ez önmagában nem zavarna senkit, viszont egy fontos menekülőutat lezártak miatta: a Kis Rókus utcát. Klikk a nagy pontszámokra, ha Rókus nélkül soha!
Németvölgyi úti körforgalom
A Németvölgyi és a Stromfeld Aurél utak kereszteződését eddig jelzőlámpa irányította, de vége a jó világnak. Hamarosan itt is körforgalmat alakítanak ki, azonban ez komoly érdeksérelmeket okoz majd. Nem a jelzőlámpalobbira gondolunk, hanem az egyszerű, keményen dolgozó kisaudisokra, akik sokat araszolhatnak majd emiatt. Önt is érinti e jogcsorbítás? Egérkattintással adjon hangot ennek!