A 20 éves híresség ugyan nem tartozik a csontsovány modellek közé, ennek ellenére óriási sikert könyvelhet el szerepeltetésével az Ultimo fehérneműmárka, ami az anorexiaellenes küzdelem egyik harcosaként őt választotta a tinédzsereknek szóló kollekciójuk reklámarcának. Az első szériát állítólag négy hét alatt elkapkodták, és ennek örömére egy új kampánnyal készültek. Peaches Geldof tetoválásai ezúttal is kivillannak az általa szexisnek és bohónak tartott kollekció darabjai bemutatása közben. Igaz, ő maga nem szeretne vonzó lenni, ezért is varratott magára annyi ábrát.

Bob Geldof néha lányokkal csókolózó gyermeke nem először vetkőzött fehérneműre, hogy anorexiás modellek helyett átlagosnak mondható domborulataival népszerűsítse a Miss Ultimo kollekció új darabjait. A 20 éves híresség ezúttal egy bowlingpályán öltötte magára a főként tiniknek készült fehérneműket. Peaches Geldof egyébként már az első sorozatnál is örömét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy egy botsáskát idéző modell helyett pont ráesett a cég vezetőinek választása. „Jobban örülök, ha a fiatal lányok az olyan normális testeket nézik, mint az enyém, az anorexiás modellek helyett" – tette hozzá az újdonsült modell.

Döbbenetes siker

A divatiparban egyre többen próbálják felvenni a harcot az ellen, hogy csontsovány modellekkel népszerűsítsék a különböző termékeket, hiszen ez komoly önértékelési zavarokat okozhat a tinédzserkorú lányoknál, és persze a valamivel idősebb nőknél is. Legutóbb például a brit Vogue szerkesztője, Alexandra Shulman hívta fel a vezető divatházak figyelmét arra, hogy lehetőleg ne mell-és fenéknélküli modelleket alkalmazzanak. Nem tudni, hogy a Prada vagy a Versace mennyire fogékony erre a kezdeményezésre, de úgy tűnik, az Ultimo esetében mindenképpen bevált a taktika. „Áprilisban dobtuk piacra a Miss Ultimo kollekciót, és rövid időn belül elkapkodták. Az eladási számok felülmúlták a várakozásainkat. Négy hét alatt kelt el a kollekció, ami egyszerűen döbbenetes " – nyilatkozta a márka alapítója Michelle Mone.

Ó, azok a stílusos és szexis ötvenes évek...

Peaches Geldofnak a cég reklámarcaként természetesen nagyon tetszik is az általa bemutatott kollekció, ami szerinte az 1950-es éveket idézi, és egyszerre stílusos és szexis. „Főként az olyan lányoknak készült, akik szeretik különböző módon kombinálni a fehérneműiket, és így levetkőzni is ugyanolyan szórakoztató, mint felöltözni. Tetszenek a különböző színek és stílusok. Egyszerre szexis, giccses és bohó" – nyilatkozta az ifjú híresség, aki emellett azt is fontosnak tartotta kiemelni, hogy a kollekció darabjai nem csak esztétikailag nyújtanak élményt, de többségük nagyon kényelmes is egyben.

Nem akar tetszeni

Bár a hivatalos közleményben Peaches Geldof többször is megemlítette a szexi jelzőt, állítása szerint ő nem törekszik arra, hogy a másik nem számára vonzó legyen. „Egyértelmű, hogy nem akarok tetszeni a férfiaknak. Nem akarok szexi lenni. A testemet számtalan tetoválás borítja, és testékszereim is vannak. Kicsit szakadt és furcsa vagyok, egyáltalán nem olyan nő, akit a többség szépnek tart. De nem bánom, szerintem ez így van jól" – idézte a Bob Geldof lányaként celebgyerekből modellé avanzsált hírességet a Daily Mail.

Peaches Geldof tetoválásainak listája:

Nick Cave Into my Arms című számának egy szövegrészlete a fenék felett, egy nyitott könyv és egy hurok a jobb karon, egy virágot tartó kéz a jobb lapockánál, egy szív és egy lakat a bal bokánál, egy macskafej a jobb bokánál, egy-egy madár a has két oldalán, egy virágfüzér a bal melltől a bal combig, egy egyszarvú a bal combnál, a legjobb barátja monogramja egy intim helyen, barátja, Fifi Brown neve a jobb bokánál, Max a bal csuklónál, egy p betű a nyakon, egy angyalszárny és egy szalag a nyakon, egy szív a jobb alkaron és a fenéken, Jordan Bunney Kinney zenész neve a bal karon, Ex Valentine a bal felkaron, Disappear Here a jobb karon, egy rózsafüzér a bal karon, egy kártyalap a jobb karon, egy kígyó a bal lábon.

Forrás: DailyMail