Az esemény üzenete, hogy a férfiak szeretik, amikor jó nők mossák a hátukat - foglalta össze Horváth Éva annak a cirkusznak a lényegét, amelynek során Hujber Ferenc és Herczeg Zoltán hátát playmate-ek mosták meg a látvány kedvéért. A Szigeten már leáldozott a bikinis paradicsomdobálásnak, de a marketingesek ezt bánták, és celebeket kezdtek gyakorlatoztatni.

- Mi történik itt? - kérdeztük álszent módon a Voksán Virág szappanozott mellét bámuló brit fiúktól, akik a hungarikumnak nem tekinthető látványosságra gyülekeztek.
- Talán ma van a Mellimádat napja, azt ünnepeljük.
- Hogyan?
- Ha nagy a melled, mehetsz zuhanyozni.

Mellek és légdobok

A Sziget fesztivál történetében már évekkel ezelőtt leáldozott a tömeges léggitár versenynek, bikinis paradicsomdobáló bajnokságnak, és másfajta tehetségkutatóknak, a vizespóló verseny bizonyult a leginkább időtállónak. Ezt valószínűleg az Axe marketingesei is látták, akik a kielégített vágyakat magasabb szinten úgy termelték újra, hogy rávették a hozzájuk szerződött celebeket, hogy ezentúl ők alázzák magukat a nyilvánosság előtt. Bónuszban két, forrónadrágos hostesst is beszerveztek, hogy a környéket egy dobos hostessfiúval járják körbe, akinek a dobja egyáltalán nem hallatszott. A légdobolás így nem ért el számottevő sikert a Nagyszínpadról messze elhallatszó Miss Platnum koncert alatt.

A csütörtök délutáni celebesemény forgatókönyve pedig a következő volt. Az Axe Hot Fever Haciendán kihelyezett két nyilvános reklámzuhanyzóhoz lépett Herczeg Zoltán divattervező, és Hujber Ferenc színész félmeztelenül, bermudában, őket követte Voksán Virág és Kustánczi Lia glammodellek és Horváth Éva műsorvezető bikiniben. Mindannyian feszengtek, majd Herczeg úgy döntött, előre menekül: megnyitotta a csapot, és mosakodni kezdett a zuhanyzó mellé kikészített, színes tusfürdőkkel. Zavart arccal Hujber is beállt a zuhany alá, akinek a hátát Voksán Virág kezdte mosni szivaccsal.

Hujber Ferenc beleélte magát

A színész az önirónia védelmében bízva azt játszotta, hogy ő Robbie Williams a Rock Dj című klipben, és a nők szétkapják a testét. Ebbe végül annyira beleélte magát, hogy fürdetőnőjét, Voksán Virágot belegáncsolta a zuhanyzóba, aki a haja miatt aggódott, végül megadta magát, és szappanozni kezdte a mellét a brit fesztiválozók örömére. Ezalatt mellette Herczeg Zoltán egyedül, csendben végzett a tusolással. Kiszállva a zuhanyzóból már várták őt is a riporterek, hogy arról érdeklődjenek, “milyen érzés volt”.

Az eseményre jó néhány fotós és újságíró gyűlt össze, rendületlen sorfaluk mögött pedig szinte kizárólag külföldi fesztiválozók, a magyarokat nem igazán vonzotta, hogy láthatják, hogyan fejlődött az utóbbi időben Horváth Éva izomzata. A műsorvezető a Szigetről az edzőterembe készült, maradni semmiképp nem tervezett. Horváth Évát arról kérdeztük, mi volt ennek az eseménynek az üzenete, és nem érezte-e kínosnak a részvételt. “Az volt az üzenet, hogy a férfiak szeretik, amikor jó nők mossák a hátukat”- mondta, jelezve, ez a celebaktivitás nem számít cikinek. Rengeteg kínos eseményre kapott már felkérést, amelyet nem szeretett volna részletezni.

Az üzenet a reklám, és a neoszexualitás

Voksán Virág az Axe Instinct kampány arca szerint az üzenet: “a reklám, reklám, reklám, minden eseménynek ez az üzenete.” A playmate elmondta, mindig aszerint választ a felkérései közül, hogy azok erősítik-e az imidzsét. “Szeretném, ha már kevésbé playmate-ként gondolnának rám az emberek, mint inkább az jutna rólam az eszükbe, hogy dj vagyok. A jövő héten egy nap kivételével minden nap dolgozom, sok dj munkám van.” Arról, hogy a zuhanyzás mennyire motiválta, hogy a glammodellre zenészként gondoljunk, még ma is vitatkoznak a brit fiatalok.

Oj Sámson születésnapja

Az eseménytől függetlenül a zuhanyzás végén a helyszínre látogatott Oj Sámson zenész, és pókerközvetítő, és azzal a kísérőszöveggel, hogy ma van a 43. születésnapja, ő maga is lezuhanyozott. Fürdetőnőjének egy hostesst választott, akit Jennifer Lopez hasonmásának nevezett, és ebből fakadó örömében lehúzta a bermudáját. A pr-osok kedvéért megjegyezzük, Oj Sámson ellenszolgáltatás nélkül, szeretetből tette mindezt.

A Mellimádat napi áhitat csak egy magas labda volt az Axe marketingeseinek a pályáján. Tavasszal a Symbolban zsibbadhattunk a dezodorbemutatón, amelyet Herczeg Zoltán Leather Instinct Show-jával egészítettek ki. Ezen az eseményen Zólyomi Zsolt parfümőrtől a közönség megtudta, hogy korábban a nemi szerepek összecsúsztak, de aztán a nőknek elegük lett a metroszexuális férfiakból, és az újonnan felélesztett, eredeti szerepek nyomán jött létre a neoszexualitás. “Ez visszavezet ahhoz a képhez, amikor is az ősember leterítette a mamutot, lerántotta a bőrét, és ott tette magáévá a kedvesét.” Ezt csak a zuhanyzós jelenet értelmezésének a megkönnyítésére idéztük a beszámoló végére.