Az olasz divatház alapítója, Giorgio Armani 2010-ben lecserélte a Beckham-házaspárt, és a helyükre a Megan Fox-Cristiano Ronaldo-párost tette. Úgy tűnik azonban, hogy az olasz divattervező választása szerencsétlen volt, ugyanis az olvasói hozzászólások és a brit sajtóban megjelenő kritikák szerint a Paris Hiltonnal is hírbe hozott Ronaldóval nem lehet betölteni a Beckham hiányával keletkezett űrt. „Cristiano Ronaldo egy nagyon jóképű pasi, nem mellesleg pedig egy olyan sportoló, aki tökéletes fizikummal rendelkezik. Minden megvan benne, amit számomra a fiatalság jelent – spontán, érdekfeszítő, független. A belőle áradó energia miatt választottam őt” – magyarázta korábban döntését a divattervező.
Napi 3000 felülés a tökéletes testért
Kommentelőink nemtetszését a Daily Mail szerzője, Lydia Slater is osztja. Úgy véli, nem az okozza a problémát, hogy Ronaldo kevésbé jóképű, mint Beckham vagy, hogy nagy a kontraszt a focista feminin vonásai és kidolgozott teste között, hanem az, hogy egy igazi pozőr, ráadásul csak a vak nem látja, hogy nem illik a reklámkampány-fotókra.
A szerző azt is megjegyzi, teljesen nyilvánvaló, hogy a napi 3000 felülést végző Ronaldo imádja magát – mutogatni is –, és mindent meg is tesz azért, hogy tökéletes testtel rendelkezzen. Az előbbieket példázza az is, hogy a focista az összes képen igyekszik bevetni az általa misztikusnak és vágykeltőnek tartott tuti tekintetet, de ehelyett csak egy kínos erőlködést tud felmutatni – véli Slater.
Úgy néz ki, mint aki egy melegfelvonulásról jött
A fekete-fehér képek – amiket Mert Alas és Marcus Piggott készített Madridban – csak februárban fognak megjelenni az életmód-, sport- és divatmagazinokban, bár kizárt, hogy a kiszivárogtatott fotók után akkora tömeg áll majd az újságstandok előtt, mint a Beckham-kampány leleplezésének idején.
A fotókat egyébként nemcsak a Daily Mail szerzője, hanem az Attitude homoszexuális magazin szerkesztője is véleményezte. „Úgy néz ki, mint aki épp a sydney-i Mardi Gras melegfelvonulásról jött” – mondta Todd, hozzátéve, ő biztosan sokkal férfiasabb külsőt kölcsönzött volna a melegek kedvenceként számon tartott Ronaldónak. Az Armani egyébként már Beckham előtt is reklámozta fehérneműit és farmerjeit focistákkal. Korábban olyan neveket kértek fel, mint Luis Figo, Thierry Henry, Christian Vieri, Fabio Cannavaro, Andriy Shevchenko és Kaká.