A világ legjobban kereső modellje a várandósság alatt szinte az utolsó pillanatig edzett, így nem csoda, hogy fia születése után pár hónappal már szívesen vállalta be egy fehérneműmárka népszerűsítését. Bár Benjamin Rein világrajövetele óta már több hivatalos fotó is készült róla, a Hope reklámkampánya az első olyan fotósorozat, ahol fehérneműben mutatja be, miért ő vezeti idén is a kereseti toplistát.

Valamirevaló szupermodell a szülés után már pár héttel munkába áll, esetleg szinte versenyt is űz abból, hogy ki pózol hamarabb kamerák előtt, vagy sétál végig a kifutón leghamarabb azután, hogy gyermeket hozott a világra. Gisele Bündchen, akit egyébként ismét a legjobban fizetett modellnek kiáltott ki a Forbes, öt hónappal fia születése után már egy brazil fehérnemű-kollekciót reklámoz. A híresség természetesen csak a Hope márka termékeit viseli, így látható, hogy milyen jó formában is van. Igaz, ezekről a képekről nem állítják azt, hogy nem hajtottak rajtuk végre némi retusálást. Persze ez mit sem von le abból, hogy a frissen anyává lett modellt ezekben az összeállításokban szinte pucér valójában láthatják rajongói, és hogy a képek tanúsága alapján az anyaság nem hagyott nyomot a testén.

Persze nem a Hope fehérneműk kampányához készült fotók az első olyan felvételek, amik a nagy esemény után készültek a brazil hírességről. Februárban még téli öltözékben mutatta meg gyermekét a Quem magazin címlapján . Márciusban már merészebb volt, és a Vogue-ban kicsit lengébb holmikban láthattuk viszont kisfiával, akinek végül Benjamin Rein lett a neve. A kép mellé egy rövid interjú is dukált, amiben elmondta, hogy összesen 13 kilót szedett fel a terhesség alatt. Hozzátette, alakját úgy sikerült nagyjából megőriznie, hogy heti háromszor jógázott, és szinte az utolsó pillanatig kung-fuzott. „Sokan azt hiszik, hogy ha már teherbeestek, nyugodtan konyhamalaccá változhatnak” – tette hozzá Bündchen, aki az edzés mellett persze az étkezésre is ügyelt a várandósság alatt.

A Vogue címlapjával nagyjából egy időben készült paparazzóképen is látszik, hogy nyoma sem maradt a várandósság alatt felszedett plusz kilóknak, igaz, az éppen edzésre vagy onnan haza igyekvő híresség melle szoptatós anyához méltóan impozáns maradt. Ezután jött egy igazi modellmunka, a Colcci brazil divatmárka 2010 őszi-téli kollekcióját ugyanis a 29 éves modellel és kollégájával, Danny Schwarzzal kívánta népszerűsíteni . A New York Magazine The Cut rovatának munkatársa szerint nem véletlen, hogy a reklámfotók egy egyszerű háttér előtt készültek, ugyanis így a retushuszárok sokkal könnyebben elvégezhetik a szükséges javításokat.