Stohl András május közepén okozott súlyos autóbalesetet, amelyben komolyan - és valószínűleg maradandóan - megsérült egy idős férfi. A vizsgálat azóta is folyik, de az eddig megismert tények - Stohl vérében komoly mennyiségű alkohol és drogot is találtak - is bőven elegendőek voltak ahhoz, hogy a színész karrierje süllyesztőbe kerüljön. A Bors azonban azt állítja, eddig tartott a mélyrepülés, színházi forrásukra hivatkozva azt számolgatják, a színész az elmúlt hónapban megint egymillió körül kereshetett. A Blikk mai címlapsztorija ugyancsak Stohl, ők azonban az érzelmi húrokat pengetik, sőt, tépik: azt ecsetelik, mennyire össze van törve a bűntudattól a színész, aki egyébként egyik cikkben sem szólal meg, minden információt névtelen források hitelesítenek.
Áll a bál a pénz körül
A botrányos baleset után gyorsan kiderült, mi mindent, és ezzel milyen összegeket bukott a részegen és bedrogozva karambolozó Stohl, amiért korábban jó nézettséget - azaz minden félnek bevételt - jelentő személye cikivé vált. Először az RTL Klubnál induló X-Faktor műsorvezetését vesztette el, ami adásonként 200-500 ezer forintot, egészében több milliót jelent; kivették a Nemzetiben futó gyerekdarabokból, ami szintén jópár százezres kiesés, és azonnal kiírták a Tűzvonalban című sorozatból is, ami egy ugyancsak milliós nagyságrendű szerződés elvesztését jelenti. Ehhez még hozzájön, hogy a baleset anyagi vonatkozásait is rajta verhetik le, nem is beszélve az áldozat milliós nagyságrendű kártérítéséről.
A Bors azonban úgy tudja, eddig tartott a szünet, a színész ismét komoly bevételeket termel. Színházi berkekben mozgó forrásukra hivatkozva a lap azt állítja, Stohl a Tenkes kapitánya címszerepével előadásonként 60-70 ezret kap majd, a próbaidőszak hónapjai alatt pedig 800-900 ezer forint úgynevezett próbapénzt. Emellett két filmet is forgat: bár Pozsgai Zsolt filmje, a Janus kis költségvetésű produkció, ott "alig néhány százezer" jut a színésznek, az ezzel párhuzamosan forgó Sweet Sixteen című produkcióban viszont már komoly pénzekért áll gatyában a Városligeti tóban.
A lapnak név nélkül nyilatkozó filmes szakértője is van, aki azért tisztázza: mindezeket a szerződéseket még jóval a baleset előtt kötötték Stohllal a produkciók, amelyek saját maguknak ártanának, ha megvonnák a bizalmat tőle, de hozzáteszi azt is: "Ha én producer lennék, két kézzel kapkodnék Stohl után. A legkisebb előadásra, filmecskére is hatalmas figyelmet irányít".
Hová merült el szép szeme világa
A Blikk ezzel szemben Stohl lelki mélységeit próbálja részvétteljesen feltérképezni. Az Emészti magát Stohl című cikkükben azt ecsetelik, "az egykor életvidám, barátkozó" hírességet mennyire nem teszi boldoggá, hogy dolgozhat, ehelyett magába zárkózva révedezik bűnén. "Amikor nem forgat, csak ténfereg, búskomoran nézelődik, mintha kómában lenne. Mindenki látja, hogy folyamatosan a gondolataiba merül, gyötrődik, hogyan történhetett a baleset, marcangolja magát" - ecsetel "egy stábtag", amit a Sweet Sixteen gyártási igazgatója, Juhász István is megerősít: "András láthatóan nehezen viseli a történteket, de hozzá kell tenni azt is, hogy elképesztően profi módon végzi a munkáját". Juhász azt is hozzátette, szerinte Stohl sok erőt merít a közönség szeretetéből, abból, hogy a forgatás során a járókelők és nézelődők is folyamatosan együttérzésükről biztosítják és biztatják.