A 85F-66-91-es adottságokkal rendelkező 168 centiméter magas Brook tizenhat éves korában, egy szépségversenynek köszönhetően kezdett modellkedni, amire anyja nevezte be. A most 30 éves fehérneműmodell nem elégedett meg a fotózásokkal, mindig a vászonra kívánkozott, de eddig nem sikerült betörnie a film világába.
Míg a hollywoodi karrier várat magára, Brook magazinszereplésekkel szórakoztatja a nagyérdeműt: az idei FHM-es – fürdőruhás – sorozat után a Maximban fotózkodott lenge öltözékben és a Loadedban is pózolt egy sort. Közben elkészültek a modell által is várva várt Playboy-képek.
Az már júniusban kiderült, hogy Brook leszerződött a Playboyjal, amit hatalmas megtiszteltetésként élt meg. A dicsőség mellett ráadásul 500.000 dollárral (112.000.000 forinttal) tette gazdagabbá a fotózás. Korábban a modell nem, de ügynöke, Jonathan Shalit nyilatkozott lelkesen a Daily Mailnek a magazinnal kötött szerződésről. „[Brook] nagyon izgatott, hatalmas megtiszteltetés számára, főleg ha azokra az ikonokra gondolunk, akik bearanyozták a magazin címlapjait az évek alatt”.
A szeptemberi címlapot Brook "aranyozza be". Készült róla hálóinges, buján hajbatúrós fotó és olyan, amiről esernyővel, fekete fehérneműben, csokornyakkendővel és cilinderrel hunyorog ránk. A fotózásokra mindig gondosan felkészül, ám még így is voltak kétségei: „Nem vagyok már 20 éves. A mellem igazi és kicsit lóg is” – mondta a Daily Mailnek. „Kicsit aggódtam a fotózás miatt, mivel a magazin többi lánya mindig olyan tökéletes” – tette hozzá. A Playboy szerkesztői szerint biztos Brook is hasonlóan tökéletes, hisz a fotósorozat címe nemes egyszerűséggel: „az Egyesült Királyság legszexisebb exportcikke”.
A képeket a legendás fotós, Ellen von Unwerth készítette, aki fényképezte már Britney Spearst, Rihannát és Janet Jacksont is. A fotók a szerénykedő Brookot természetesen tökéletesen elkápráztatták: „Csodálatos fényképek készültek, és tudom, hogy ha megöregszem, akkor visszanézhetem majd ezeket a képeket és azt fogom gondolni, istenem, ilyen voltam, amikor az emberek lenge rucikban akartak látni engem” – mondta a Fox csatornának, miután hosszan beszélt nemrég befejezett 3D-s filmjéről.
A formás harmincas pucérkodásával kapcsolatban egyébként nem osztatlan az öröm. Egy, az utak biztonságáért küzdő csoport kirohant a Brook-féle Reebok kampány ellen. Szerintük az útmenti plakátok „halálosan vonzóak”, azaz balesetveszélyesek (pedig Helena Cristensen fotói sokkal kihívóbbak). A csoport szerint Brook edzőcipőben ugyanolyan halálos hirdetés, mint 1994-ben Eva Herzigova „Hello Boys!” Wonderbra kampánya.
„Kicsit rémisztő hatalmas plakátokon viszontlátni magad, de szerintem hozzá fogok szokni. Úgy tűnik, ez az én meztelen hónapom” – jelentette ki bátran a fehérneműmodell.