Párás tekintettel emlékezünk
Mielőtt azonban elértünk volna a bejelentésekhez, elmondták, hogy a rendezvény egyik apropója az is, hogy idén 10 éves a – Schobert megfogalmazása szerint – sokak által kedvelt, sokak által viszont vitatott Update univerzum. Következett tehát a rövid visszatekintés: 2004-ben jelent meg a Norbi titok című könyv, amit állítása szerint teljes egészében maga írt, a címet viszont Ómolnár Miklós adta neki, aki a heti bulvármagazinok bejáratott főszerkesztője. Norbi akkor már tizenkét éve edzősködött, és unta, hogy minden edzés után ugyanazokat a dolgokat mondja el azoknak, akik az étrendjükön is változtatni akartak, ezért vágott bele.
A könyvet ő maga adta ki, húszezer példányt nyomtak belőle, de Schobert nagyon aggódott, hogy ennek nagyja rajta marad, mint fogalmazott, majd' beleőszült a költségekbe. Végül 300 ezret adtak el belőle, ami "megalapozta az életünket". A következő komolyabb lépésük az volt, hogy saját mintaboltot nyitottak a termékeknek, mert a multik különböző árszabásokkal dolgoztak, a vásárlók pedig morgolódtak. Eközben rengeteg tanulópénzt kellett fizetniük, kommunikációs hibákat vétettek, megbírságolták és csalóknak is nevezték őket. Állítása szerint ekkoriban arra se volt pénzük, hogy befizessék a villanyszámlát, így el kellett adniuk a kocsijukat.
A harcos évek után
Aztán persze szerencsés népmesei fordulatot vett Schoberték élete, most Norbi állítása szerint egy 10 milliárdos forgalmú kiskereskedelmi céget vezetnek, Magyarországon már nem is nagyon terveznek terjeszkedni. Hamarosan viszont belépnek a szerb piacra is, aztán következik Anglia és Németország. A következő öt évben a terveik szerint beveszik egész Európát, 10 éven belül pedig világmárkává szeretnék fejleszteni az Update-et. Kiderült, hogy hamarosan bisztrókat nyitnak a boltjaikban, ahol többek között hamburgereket is lehet majd kapni. Emellett pedig abbahagyják a pár perces főzős műsoraikat, és hétvégi életmódműsort fognak csinálni.
A végére tartogattak Schoberték egy másik meglepetést is: azt, hogy beszállnak a nyomtatott lapok piacára egy életmódmagazinnal, amiben az induló hétvégi műsorukhoz hasonlóan főzéssel, sporttal, szépségtanácsokkal és úgynevezett sikertörténetekkel foglalkoznak majd. Állítólag a Figyelőt is kiadó MediaCity megkeresésére vágnak bele, 25 ezer példánnyal kezdenének, és külföldön is terjesztenék. Schobert úgy értékelte, hogy ha csak az üzleteikben eladnak kábé száz-száz darabot, már nem csalódnak. Az újság ára elvileg 500 forint körül lesz. Vagyis eléggé úgy néz ki, Schoberték teljes pályás letámadásra készülnek.
Az idilli család
És hogy ezek után mennyi idejük marad egymásra? „A munkánkban az a szerencse, hogy egy irányba húzunk, egy dolgot csinálunk, sokat tudunk együtt lenni." Norbi délelőtt általában edz, napközben az irodában van, ha bármikor meg tudja látogatni a felesége, akkor nagyon szokott örülni. „Ha a külföldi tárgyalópartnerek is látják, hogy milyen szép feleségem van, akkor az az én májamat is hizlalja." A gyerekekkel is sok időt szokott esténként eltölteni, ami bohóckodásból, birkózásból áll. Hétvégén is együtt vannak, mert a hétvége mindig munka. Roadshow-kra mennek, hazafelé pedig megállnak egy csárdában, hogy egyenek egy jó halászlét.
A Velvetnek Schobert Norbi arról beszélt, hogy kiszáll a bulvárból, mert szerinte ennél nagyobb ismeretségre nem tehet szert, de negyedévente azért rendeznek sajtóebédeket vagy sajtóreggeliket. Több híresség beszélt már arról, hogy soha többet nem foglalkozik a bulvárvilággal, többek között mondott hasonlót Molnár Anikó, Győzike, és Kelemen Anna is, aztán valahogy mindig visszataláltak a médiához. Rubint viszont ezután is fogja tartani a kapcsolatot a rajongóival, amire a legjobb példa, hogy a Facebook oldalán arról számolt be, hogy a lánya megkérte, hogy vigye el az Ének iskolája című műsor válogatójára, és megosztott egy rövid videót is a felkészüléséről.
A fenti cikket kommentálhatja a Velvet Facebook oldalán.