Hogy jut el odáig egy tényleg világhírű énekesnő, hogy fogkrémet illetve bélflórát javító joghurtot reklámozzon? Tényleg ennyire rá van szorulva Shakira? Akinek amúgy egy baromira híres focista a pasija, aki szintén nem kereshet rosszul. Vagy a fogkrém, a joghurt illetve a kóla és bármilyen kozmetikumreklám közt nincs különbség, és ez egyáltalán nem gáz?

A kolumbiai énekesnő, Shakira nevét 2001-ben ismerte meg mindenki, mikor az összes rádió és tévé csak a Whenever, wherever című számot tudta játszani. Már akkor mindenki elkönyvelte Shakirát annak a kismellű, de széles csípőjű valakinek, aki majd elhozza a megváltást azon nők számára, akiknek nem tökéletes az alakja. Shakira pedig ettől kezdve végigrázta a kétezres éveket, és többek között olyan slágereket szabadított a világra, mint a Hips don't lie (a csípőm nem hazudik), vagy később a Waka Waka, ami a 2010-es labdarúgó-világbajnokság hivatalos dala lett. Illetve az egyik legalkalmasabb zene arra, hogy embereket kínozzanak és vallassanak vele.

Persze az ízlést félretéve el kell ismerni, hogy Shakira tényleg elképesztően sikeres énekesnő, nem véletlen, hogy eladott vagy 70 millió lemezt és nyert két Grammyt, meg még egy rakás másik díjat. Sőt, még a magánélete is elég jól alakult, összeszedett egy nála tíz évvel fiatalabb, nagyon sikeres, nagyon jóképű spanyol focistát, Gerard Piquét, akitől 2013 januárjában gyereke is született.

Vagyis az énekesnőnek van egy boldog párkapcsolata, amiben egyik fél sem kereshet rosszul – sőt – mégis olyan reklámokat vállal el, amit nagy világsztárok nem szoktak. El tudja képzelni mondjuk Beyoncét egy fogkrémreklámban? Vagy egy olyan helyzetben, mikor arról beszél, hogy milyen jót tesz a bélflórájának egy joghurt, és mióta ezt eszi, olyan flottul megy az emésztése, hogy arra nincsenek szavak? Jó, speciel Cameron Diaz pont jó lenne egy ilyen szerepben, de Shakirától azért ez furcsa volt. Főleg azért, mert a fogkrém-, és a joghurtreklám szinte párhuzamosan fut egymással.

Önnek bejönnek ezek Shakira reklámjai?

A fogkrém-reklám üzenete egyébként a következő: "Mi rejlik Shakira mosolya mögött? Az, hogy azt csinálja, amit szeret." De mit? Fogat mos? Ennél már tényleg csak a joghurtreklám a jobb, amiben sok kicsi Shakira kezd el zumbaórát tartani egy nagyon sötét és mohás erdőben, ami a jelek szerint Shakira hasában van, és a joghurt csillogós aranyporként ébreszti fel a kicsi Shakirákat, vagyis a megemésztendő ételt. Legalábbis nekünk ez jött át üzenetként. De miért vállalta el ezeket a reklámokat Shakira? Ezeknél még a kólareklámjai is jobbak voltak, azok legalább nem az emésztésről szóltak. Tényleg ennyire rászorul az énekesnő? Vagy önnek bejön ez, és már rohanna is a boltba joghurtért, hogy aztán fogat is moshasson?

 sfaaf