Ha manapság egy híresség szinte fedetlen mellekkel, egyszál semmiben vonul végig egy puccos esemény vörös szőnyegén, természetesen azonnal róla szólnak a hírek. Egy hétig. De nem tovább. És a villantására fél év múlva már senki nem fog emlékezni. Nem úgy, mint Rose McGowan bimbóira és meztelen seggére, amit az 1998-as MTV VMA-n mutatott meg. De mi történt, amitől ennyire nem mozgat már meg minket ez a sok fedetlen bimbó?

Rihanna a New York-i CFDA divatdíjátadóra június 6-án egy totálisan átlátszó, hálószerű ruhában jelent meg, amivel gyakorlatilag semmit nem takart magából. Még az is láthatta az énekesnő bimbóját, aki nem akarta. Rihanna ezzel természetesen azonnal címlapokra került, de másfél héttel később az emberek fele már el is felejtette, hogy mi történt.

Ez pedig azért érdekes, mert például Rose McGowan 1998-as hasonló villantására , vagy Lil Kim bimbótapaszára a mai napig mindenki emlékszik, és valószínűleg húsz év múlva is emlegetni fogják az emberek. Mert akkoriban egy vörös szőnyegen szinte meztelenül megjelenni még újdonság volt, míg manapság az énekesnők gyakorlatilag már azon versengenek, hogy ki a nagyobb ribanc.

Ugyanezt mondta el nekünk Tóth-Horváth Gábor pszichológus is, aki szerint ezek a folyamatosan villantó celebek igazából a kiégés felé tartanak. Vagy lehet, hogy már ki is égtek.

Ön is unja már a villantásokat?

"Réges-régi reklámfogás, hogy szexszel mindent el lehet adni. Fridzsidert, kaktuszt, autót, fűnyírót, csak azzal, hogy oda tesznek mellé egy meztelen nőt. Ezek a kiégés felé tartó hírességek pedig időnként kivillantják valamijüket, mert akkor legalább egy hétig címlapon tudnak maradni. És azért nem tovább egy hétnél, mert már unja a közönség. A XIX. században a férfiaknak már attól erekciója volt, ha egy nőnek kivillant a bokája, mert akkoriban a nőknek nem volt kint mindenük. Mára viszont eljutotunk oda, hogy bárhova nézek, bárkit láthatok pucéran, erőlködni sem kell, mert ömlik mindenhonnan a meztelenség. A hírességek egymást próbálják felülmúlni a meztelenkedéssel, a közönség pedig besokallt, és megunta ezt. Egy hétig érdekes, aztán meg már nem. Ez mostmár unalmas, itt valami tehetséget kéne letenni az asztalra" – mondta el a Velvetnek Tóth-Horváth Gábor, aki szerint Madonna a legjobb példa arra, hogy ezt hogy lehet okosan csinálni.

"Madonna annak idején jól kezdte. Valami kilátszódott belőle, de igazán soha semmi. Nagyon kihívó volt, nagyon feltűnő volt, sose volt pucér a színpadon, mégis mindenki róla beszélt. A máig emékezetes csúcsos melltartójával is kiváncsiságot gerjesztett az emberekben, hogy mi lehet alatta. Ezeknél az celebeknél viszont már nincs kiváncsiság. Ki a fene kiváncsi bármire is? Senki. mostmár mindent láttak." És ön kiváncsi még a villantásokra?