Mint azt korábban a Velvet is megírta, Azahriah történelmet írt hazánkban, ő ugyanis az első magyar előadó, aki a koncertsorozatával három napon keresztül képes volt megtölteni a Puskás Ferenc Stadiont. A gigakoncert közel másfél milliárd forintba került, Azahriah-val pedig a The New York Times is interjút készített.
Tóth Gergő és Tóth Kristóf, a 22 éves sztár útját egyengető menedzsment képviselői nemrég a Hvg360-nak adtak interjút, amelyben ismét a számokról beszéltek. Ezúttal azt fejtették ki, hogy mekkora bevételt hozott a koncertsorozat, amely összesen 1500 embernek adott munkát. Ebből 900-an a biztonsági személyzethez tartoztak.
Mint kiderült, a nettó 1,4 milliárd forintba kerülő fellépés 2 milliárd forintos bevételt generált, így Azahriah és csapata 600 millió forint profitot könyvelhetett el.
A menedzserek kifejtették, hogy eredetileg 800-900 millió forintos kiadással számoltak, az összeg végül az előre nem látható költségek és az infláció miatt lett magasabb. Feltehetőleg még ezek után is növekszik majd, ugyanis még mindig érkeznek be hozzájuk számlák.
Az eladott jegyek kapcsán elárulták, hogy összesen 138 ezer 890 belépőt vásároltak, ezek közül az első napra szólt 45 ezer, a másik két napra pedig 47-47 ezer jegy. A koncerteken látható elképesztő pirotechnikát Angliából hozták, míg a láng- és szikragépek Belgiumból, a fénytechnikai pótlás Németországból és Lengyelországból érkezett a Puskás stadionba. Tóth Gergely, a Supermanagement tulajdonos-ügyvezetője szerint mindent sokszorosan túlbiztosítottak, a színpad feletti hatalmas, 700 kilós zombikezekről egy 88 oldalas biztonsági-technikai tanulmányt fogadtattak el.
Tóth Kristóf 'Krsa' hozzátette: ezután sem fognak pihenni, mivel indulnak a nyári koncertek több külföldi fesztivállal, illetve lesz egy újabb európai turné is. Közben forog a Mi vagyunk Azahriah című zenés, félig doku-, félig fikciós mozifilm is. A Puskás-tripláról is készül koncertfilm, amelyet hamarosan a YouTube-on tesznek közzé.
(Borítókép: Azahriah. Fotó: Tövissi Bence/Index)