Beyoncé ledobja a farmert egy mosodában, ezzel egy nyolcvanas években legendássá vált reklámot éleszt újra.

Bár már olyan, mintha egy másik évezredben történt volna, 1985-ben egy Levi's reklám világszenzáció lett, igaz akkoriban egy-egy reklám még hatalmasat tudott durranni. Főleg, hogy a kor legendás férfimodellje, Nick Kamen vette le benne a farmerját egy mosodában.

Íme, egy kis időutazás:

Beyoncé márciusban megjelent Cowboy Carter albumán szerepel egy Levii's Jeans című szám, melyen Post Malone is közreműködik, és a cég részvényei 20%-ot emelkedtek az egykori Destiny's Child sztár névválasztása után. Talán nem véletlen, hogy a San Franciscóban 1853-ban alapított márka újabb együttműködést ajánlott az énekesnőnek, akivel újraforgatták a nyolcvanas években legendássá vált reklámot. 

„Szerintem a farmer az alapvető amerikai egyenruha, amit mindannyian büszkén viselünk, és a Levii's Jeans című dalom ezt ünnepli" – nyilatkozta Beyoncé, és hozzátette, sokan még most is inkább a férfiakra asszociálnak a farmer kapcsán, így számára a kampány a ruhadarab újraértelmezéséről szól, és a nők iránti elismerés és tisztelet erősítését célozza.

(Mirror)

(Borítókép: Beyoncé. Fotó: Getty Images)