A revütánc és burleszk műfaját Marilyn Manson exneje, Dita Von Teese hozta vissza ugyan a köztudatba, pedig ha a magyar közönség nem csak azt akarja mindig, világelsők lehettünk volna – tudhattuk meg Pirner Almától két vetkőzőszám közt. „Mindig is revütáncosnő akartam lenni, de akkor még nem volt meg ennek a kultúrája” – árulta el a sztriptíz-világbajnok, aki ezért annak idején Ginger Jones néven pornózással kezdte karrierjét.
Pirner nagyon korán rájött, mi akar lenni, ennek megfelelően még 18 sem volt az első vetkőzésekor: „Mindig színpadra vágytam, revütáncosnő akartam lenni, de akkor még nem volt ennek kultúrája, így jött a sztriptíz. Később aztán felléphettem valódi revüműsorban, táncoltam a Moulin Rouge-ban is” - mesélt karrierálmának beteljesüléséről a 27 éves lány, aki tíz éves pályafutása alatt műsoraival bejárta a fél világot, Radnai Péter felkérésére volt a Playboy címoldalán, majd megnyerte a 2006-2007-es kanadai sztriptíz-világbajnokságot. Mivel állítása szerint itthon még mindig nem értik meg a művészetét, így itt ritkán dolgozik, de Dollhouse nevű sztriptíztánc-iskolájában bárkit megtanít a Tudásra. Legutóbb például a bűnbánó Geronazzo Máriát.
A már a vetkőzőszáma kezdetén is alulöltözöttnek tűnő táncosnő elárulta, hogyan lehet komplett, több percig tartó műsort felépíteni annak ellenére, hogy már a szám elején is csak fehérnemű van rajta: a titok itt is a réteges öltözködés. „Van a fűző, alatta melltartó, alatta tanga, azon franciabugyi, harisnyatartó, combfix” – sorolja a leveendő ruhadarabokat, amelyekhez természetesen kiegészítőként kesztyű, óriáslegyezőt és boát is visel, hogy ezzel is vissza tudja adni „a bujaság-fíling hangulatát”. „A sztriptíztáncosnő álmot ad el a közönségnek: hogy a férfiak és nők elfantáziáljanak arról, hogy de jó lenne többet látni” – magyarázza a hatásmechanizmust.
Pirner tíz éve vetkőzik, és mint elmondta, itthon még mindig nem érzik át kellőképp, mi a különbség a revütánc és aközött, ha valaki kamerák előtt dug. De őt ez már rég nem zavarja: „Már megszoktam, hogy pornósként tekintenek rám. Nagyon nagy önbizalmat adott, hogy külföldön máshogy ismerik el a tevékenységemet, az egész világot bejártam már a showműsoraimmal”.
A magánéletét viszont nem keveri a hivatással: „olyan nincs, hogy konkrétan vetkőzöm a pasimnak, négy év alatt egyszer tettem meg”. Pirner a privát vetkőzőszámok helyett inkább folyamatosan erotikus: „Az életem része ez az előadóművészet és az erotika, a nőies ruhák és sminkek, minden, ami nőies”.
A táncosnő szerint nem csak vetkőzni, de öltözni is lehetséges erotikusan – ő például a harisnya felvételét egyenesen tökélyre fejlesztette -, de szakmailag nem lát nagy lehetőséget egy fordított sztriptízben: „Az azért nem volna olyan látványos a színpadon: ha kijönnék meztelenül, azzal rögtön lelőném a poént”.