Leonardo DiCaprio barátnője, Bar Refaeli abban a kegyben részesült, hogy ő pózolhat a Sports Illustrated magazin 2009-es fürdőruhás különszámának a címlapján. Az izraeli származású modell a Time magazin munkatársának elmondta, szóhoz sem jutott, amikor közölték vele, hogy ő feszít majd az újság legelső oldalán. Udvariasan hozzátette persze, hogy sejtette, hogy ő is az esélyesek közt van, de nem gondolta volna, hogy ő lesz a tuti befutó, hiszen "minden lány csodálatos, és minden fotós tehetséges". Bar Refaeli, aki már két alkalommal is szerepelt a magazinban, először természetesen édesanyjának mesélte el a jó hírt. A RadarOnline.com információi szerint talán Leonardo DiCapriónak is van némi köze ahhoz, hogy barátnője látható a 2009-es fürdőruhás különszám címlapján. A színész állítólag borsot akart törni volt kedvese, Gisele Bündchen orra alá, így finoman rábeszélte jelenlegi párját, hogy vállalja el ezt a feladatot.
Arról egyelőre nem érkezett hír, hogy DiCapriónak mi a véleménye azon fotókról, amik nem feltétlenül a barátnője által viselt bikinikről szólnak. Bar Refaeli ugyanis több képen is egy olyan horgolt felsőt visel, ami viszonylag keveset bíz a 66 millió olvasó fantáziájára, a címlapfotón pedig kacéran lehúzza Missoni bikinijének alsó részét. A merész képeknek köszönhetően nem csak arra derül fény, hogy a modell gyakran napozik kétrészes fürdőruhában, de kis híján arra is, vajon a brazil gyanta híve-e.
A Sports Illustrated legendás különszámának címlapját egyébként David Letterman leplezte le hétfőn saját műsorában, és keddtől lehet megvásárolni –írja a Reuters. Ebben a számban 83 bikinit mutatnak be a modellek és az erre a feladatra felkért sportolók, mint például Tatiana Golovin és Maria Kirilenko.
A magazin sikerének receptje egyszerű : végy egy gyönyörű modellt és öltöztesd őt bikinibe egy egzotikus helyszínen. 2007-ben kivételt tettek, és énekesnő létére Beyonce Knowless lett az aktuális címlaplány. A kiadót a különszám koncepciója miatt természetesen több kritika is érte a feministák és a sportért rajongó olvasók részéről, ez azonban úgy tűnik, nem befolyásolja a hisztérikus várakozást és felhajtást, ami az évi fürdőruhás különszámot megelőzi. Az elfizetőknek mindenesetre már módjukban áll, hogy lemondjanak róla, cserébe egy számmal tovább érvényes az előfizetésük.