horoszkóp

Russel Crowe szerint ciki a reklámszerep

2005.02.11. 09:00
Russel Crowe keményen bírálta George Clooney-t, Harrison Fordot és Robert de Nirot tévéreklámokban való szerepléseik miatt, bár emiatt valószínűleg egyikük sem tört össze. Lucy Liu, 50 Cent és Jay Z például épp most írt alá a Reeboknak, Puff Daddy és Britney Spears pedig pattanás elleni krémet reklámoz majd.

A Gladiátor sztárja a GQ magazinnak adott interjújában kijelentette: "Én nem arra használom az ismertségemet, hogy megéljek belőle. Nem reklámozok öltönyöket Spanyolországban, mint George Clooney vagy cigarettákat Japánban, mint Harrison Ford. Persze van, hogy az emberek azt mondják: "Te bajod, fiú, hiszen itt ingyen pénzt osztanak." De számomra ez szentségtörés, mivel teljesen ellentmond annak a társadalmi egyezségnek, amit a közönséggel kötöttem."

Crowe kifejtette, Robert de Niroban is nagyot csalódott: "Csak képzeld el, ő például az American Expresst reklámozza! Jézusom, és ez nem az első eset, hogy csalódnom kellett benne, már egy jó ideje így megy."

Nem mindenki szerint ciki

A sztárok többsége azonban nem osztja Crowe aggályait népszerűségük pénzzé váltásával kapcsolatban. Crowe pályatársa, a szintén ausztrál származású Nicole Kidman például épp most fejezte be a Chanel reklámfilmjének forgatását, és öt évig ő lesz a márka reklámarca.

A Reebok új hirdetéseiben feltűnő 50 Cent, Jay-Z, Lucy Liu és a teniszsztár Andy Roddick saját gyermekkorukról beszélnek majd a reklámokban. A "Vagyok, aki vagyok" szlogennel futó kampány a márka menő, lendületes és fiatalos imidzsét próbálja erősíteni. "A Marcy Projekten szereztem az MBA-met", mondja el a rapper Jay-Z, amivel azokra a közismert brooklyni épületekre utal, amelyek közelében felnőtt. A Charlie angyalai sztárja, Lucy Liu is saját gyerekkorát eleveníti fel. A Reebok szóvivője szerint a reklámokban "olyan ikonok szerepelnek, akik önálló véleménnyel rendelkeznek, és képesek bizonyos rossz beidegződéseket saját példáukkal megcáfolni."

Puff Daddyt és Britney Spearst a kozmetikai ipar találta meg: a sztárok pattanás elleni arckrémet fognak reklámozni. Az énekesnő esetében a vállalás indokolt, a hitelesség viszont kétséges, hisz köztudottan problémás arcbőre van. A rapper azonban - aki mindig rendkívül odafigyel a külsejére - talán meglepte rajongóit a vállalással. "Tinédzserként nagyon pattanásos voltam, és nagy erőfeszítést igényelt, hogy előnyösen tudjak kinézni. Azóta is nagyon odafigyelek a külsőmre." - árulta el Daddy, akinek olyannyira sikerült kinőnie a pattanásait, hogy azóta Jennifer Lopeztől Naomi Campbellig a legszebb nőkkel járt.