Egy hónapja jelentek meg az első fotók a "Wonderbra by Dita Von Teese" nevű szériáról, amin természetesen a táncosnő mutatja be egyedi tervezésű darabjait. Most pedig már egy, külön YouTube-aloldallal is megtámogatott videóval népszerűsítik a kollekciót. Von Teese-t az év elején válaszották meg a Wonderbra új arcának, ezt követően pedig bejelentette, hogy egyedi sorozatot tervez a márkának. Az Európában szeptember 23-án megjelenő limitált fehérnemű-sorozatok a szexiség tudományát ígérik a fogyasztóknak.
Unalmas szőkéből csábító barna
A rövid filmben Heatherrel, a filmekből jól ismert "unalmas professzorasszony"-karakterrel találkozhatunk elsőként. Heather szőke, szigorú, bozontos szemöldöke van, és bár a köpeny alatt ugyan csinos, de amúgy unalmas tudósnő, aki a szexiségért felelős gént keresi.
Nem túl meglepő módon meg is találja azt, ami nyilvánvalóan nem lehet más, mint a Wonderbra, ami rögtön átváltoztatja őt a csábító burleszktáncosnővé. A Dita Von Teese tervezte retrostílusú kollekció honlapján található felvételt a közzététel óta több mint ötezren nézték meg. A videót vírus marketingként terjeszti a Wonderbra, hogy az internetet kihasználva minél gyorsabban, minél több emberhez jusson el az üzenet. A gyors terjedés mellett hasznos tulajdonsága, hogy alacsony költségvetéssel is előállítható és még külön összeget sem kell fizetni a reklámfelületre.
"Ez egy igazán vicces videó, ami bemutatja a valódi életemet, a maga lemeztelenített és szélsőséges voltában" - nyilatkozta a tudósnőt is alakító táncosnő. "Egy kis szőke lány voltam, aki farmerközösségben nőtt fel, ott aztán nem éppen a báj volt a jellemző. Mindent hétköznapinak és közönségesnek éreztem" - mesélte a márka új arca.
A fehérnemű nem csak a pasik miatt kell
Von Teese maga is imádja a fehérneműket, ami szerinte nem csak a férfiak elbűvölésére való. "Imádom az érzést, amikor azzal a tudattal intézem a napi ügyeimet, hogy a ruháim alatt van egy kis titkom. A fehérnemű nem lehet valami olyan, amit csak a szeretőd kedvéért veszel fel; önmagad miatt tedd. Nem a férfiak elcsábításáról szól, hanem, hogy megragadjuk a nőiességet" - véli Von Teese.
"A fehérnemű az egyik olyan dolog, ami közrejátszott a misztikumom és bájom kialakításában" - nyilatkozta a burleszktáncosnő a The Sunnak. A fehérneműbolond Teese már korábban is reklámozott melltartót, 2007-ben a Peach John japán márkát képviselte.