A modellt a Nike és Cango&Rinaldi szponzorálja. A Macnél van kedvezménye, a Roxy pedig a téli ruháit biztosítja. Bikinit is kap tőlük, de a hajára, a fehérneműire költenie kell. Dukai Regina azt is elmondja, miért nem elég, ha csak egy szponzora van a celebnek.

Dukai Regina kedvelt médiaszemély a marketingesek körében, hiszen nem szökőévenként kérik fel arra, viseljen ilyen-olyan márkát, hanem folyamatosan. Az énekesnőnek reklámértéke van. Kérésünkre vállalta, hogy tetőtől-talpig átgondoljuk közösen, mire kell pénzt adnia, és mit hordhat ingyen.

Hülye lennék nem elfogadni

„Nem gondolom, hogy mi nagy sztárok lennénk, hogy az egész ország azt hordaná szívesen, amit mi viselünk, mert ez nem Amerika. Az viszont tény, hogy naponta kapok olyan leveleket, amiben arra kíváncsiak a rajongók, milyen zoknit hordok, milyen fogkrémet használok, milyen hajfestéket, és még sorolhatnám.” Dukai Regina többek közt ezért sem áll értetlenül az előtt, miért gondolnak rá a kreatívok, ha valakit szponzorálni szeretnének. „Sok tinilányt és fiút érdekel, miben öltöznek a celebek. Én például imádom Nicole Richie stílusát, mert jó érzékkel válogatja össze, miket vesz fel” – élt nem először a modell a szemléltetés eszközével.

Korábban a Székesfehérvári Peugeot Fábián egy 206 CC-t egyéves használatra felajánlott a Sugarbird tervezőjének, de még a szerződés lejárta előtt visszaadta, mert folyamatos balszerencse érte a használta közben. ”Egyszer betörték a szélvédőmet, aztán feltörték az autót, rendesen szét is kapták a belsejét. Amikor megcsináltattam, belém tolatott egy kamion. Inkább visszaadtam, ez nem jó ómen.”

Ha egy celeb ellátogat a Szalag- és Zsinórgyárba, vagy csak leugrik a sarki henteshez, valahogy fel kell öltöznie, hiszen arról fotó készülhet. Ilyenkor a mit viselt, mennyire állt jól, kire hasonlított, kit másolt, alul- vagy túlöltözött mindenkit kérdések körül forognak az érdekfeszítő elemzések. Az sem ritka, ha egyszer már nyilvánosan is viselt ruhában látják, feltételezik, nincs több rongya. „Az a helyzet, hogy egyetlen cég képtelen annyi ruhát adni, hogy egyfolytában ugyanabban a márkában legyen az ember. Mindennapra más cipőt, más ruhát adni nem könnyű. Hazánkban ezért is ritka a kizárólagos szerződéskötés, de nem is lenne a gyakoriság indokolt. Nekünk meg sok ruhára van szükségünk, mert ha ugyanabban jelenünk meg kétszer, megszólnak minket.”

Fej

A modell haját a legtöbbször Tüzes Tamás, azaz Snoppy, a Hair Club fodrásza formatervezi. Dukainak nem ingyen készíti el, de ha fotózásra megy, akkor a munkadíját a megrendelő fizeti. „Bennük bízom, és nem ingyen jönnek, olyat nem igazán szeretek kérni.” Sminkjét sem szponzorálják, viszont 20-30 százalékos kedvezményt kap, ha Mac kozmetikumokat vásárol. És az ő fürdőszobájában csak ez a kemikália található meg. A kiegészítőket, amelyeket nagy örömmel visel, legtöbbször Stradivariustól szerzi be, önköltségen. „Elérhető áron van, ezért is szeretem” – mondta, majd hozzátette, most a Cango&Rinaldi is szponzorálja, így kicsit könnyebb dolga van. „Hülye lennék nem elfogadni, amikor felajánlják, hogy szponzorálnak."

Ruhák, cipők

Dukai a Roxytól kapja a téli holmijának egy részét, de a bikiniért, a wakeboardos nadrágért sem kell fizetnie. Sportcipővel a Nike látja el, ahogy ezt korábban már megírtuk. A modell azt ki is emelte, hogy rettentő jó fejek a cégnél, nagyon korrektek. Ezt mi is alá tudjuk támasztani, hiszen Winkler Róbert, a Totalcar szerkesztője gyakran mutatkozik új Nike ruhában Bruce Willis-i lazasággal a szerkesztőségünkben. „Magyarországon, ha elmész egy rendezvényre, kapsz egy ruhát, amiben lefotóznak, aztán neked adják. Ki utasítaná vissza?” – tette fel nem az első költői kérdését a beszélgetés alatt Dukai. Ezért láthattuk már például Levi'sban és G-Starban is. „Ilyenkor nincs szerződés, ezt együttműködésnek hívják.” Az énekes azt is elmondta, korábban volt egy t-mobilos fotózása, ahol a fizetségen kívül egy iPhone-t is kapott, aminek nagyon örült, mert az ilyen nem elterjedt gesztus hazánkban.

Fehérnemű

Bár a J.Press reklámarca és teste, nem szponzorálják, a fotózásért inkább egy összegben fizettek. Dukai ezt nem bánja, mert ő mindig a H&M-ben szerzi be saját pénzén a melltartókat és az alsóneműket. „Feleslegesnek tartom, hogy vagyonokat költsek rá. Amit ott kapok, sportos, szexis, és a minőségével is teljesen meg vagyok elégedve.” Dukai Regina szerint ő nem az a tipikus botrányhősnő, de ettől függetlenül mindig megtalálják a rosszakarói. „Bármit teszek – ha énekelek, főzök –, megtalálnak. Már nem foglalkozom velük, rájöttem, nagyon unatkozhatnak, ha arra van energiájuk, hogy gyalázkodó leveleket írjanak nekem név nélkül, vagy nicknéven kommenteljenek egy-egy cikkre reagálva. Ha majd arccal és névvel elém állnak, válaszolok.”