Az énekesnő Malawiról készült dokumentumfilmjének premierjén némileg elvonta a figyelmet a film üzenetértékéről azzal, hogy átlátszó estélyije alatt nem viselt melltartót.

Megdöbbentő tényre derült fény az énekesnő Malawiról készült dokumentumfilmjének cannes-i bemutatóján: igen, Madonnának is csak az van a melltartójában, mint bárki másnak, csak ő átlátszó estélyi alá sem visel olyat.

Madonna cannes-i cicibemutatóján

Az énekesnő és Sharon Stone együtt pózoltak a fotósoknak Cannes-ban az énekesnő dokumentumfilmje, a Malawi, I Am Because We Are tegnap esti bemutatóján. A két, együttesen 99 éves díva egymást felülmúlva igyekezett tündökölni, és bár Stone előző napi bugyivillantásával jelentős sajtót generált magának, a médiameccset úgy tűnik, Madonna nyerte. Földig érő, fekete-ezüst színösszeállítású Chaneljét - ami nem idei modell, a 2007-es tavaszi kollekció részeként mutatták be -, az énekesnő azzal aktualizálta, hogy nemes egyszerűséggel csak nem viselt melltartót az átlátszó darab alatt.

Ezek után szinte mellékes maga a a dokumentumfilm, amit az énekesnő lassan végre tényleg adoptált fia, David Banda kiválasztásakor, Malawiba tett útjai során, az ottani árvaházakban szerzett tapasztalatai alapján forgatott. Bár férje, Guy Richie személyében még rendező is lett volna kéznél hozzá a családban, ő mégis az angol birtokán dolgozó kertész-ezermester-mindenesét, Nathan Rissmannt bízta meg a rendezéssel. Madonna producerként finanszírozta a munkát, valamint forgatókönyvet írt hozzá és narrátorként a hangját is adta a malawi-i árvák millióinak sorsát bemutató képsorokhoz. Természetesen a HIV- és AIDS miatt szüleiket elvesztő, nagyrészt az utcán élő gyerekekről készült felvételek mellett a film alaposan bemutatja a Madonna által létrehozott jótékonysági alapítvány, a Raising Malawi áldozatos munkáját is, de világ jó eséllyel egyelőre csak annyit fog megjegyezni mindebből, hogy ez az a film, amelynek köszönhetően megcsodálhatták Madonna mellbimbóit.