A cégtulajdonos szerint az első évadhoz képest a mostaniban már sokkal tájékozottabbak a jelentkezők, így a cápáknak is könnyebb dolguk van.
„Félelmetes volt az első évadban, hogy mennyire nem voltak képben az emberek, hogy mi az a vállalkozás, bankszámla, vicceskedtek is velem a többiek, hogy mindenkitől megkérdezem – Kft. vagy Bt.?” – mondta Balogh, aki maga is sokat tanult az évek során.
„Csak élelmiszerben tudtam gondolkodni, de a Cápák között megtanított a térlátásra, és rájöttem, hogy teljesen mindegy, hogy csavaralátétet, traktort vagy ásványvizet árul valaki, az üzleti modell tulajdonképpen ugyanaz”
Az idei évadban nagy volt a befektetési kedv, volt olyan vállalkozó, akibe nem lehetett belekötni, és ha jó valaki, nem akarunk mellébeszélni
– vallotta Balogh, aki elárulta, hogy nem csak a befektetési kedv döntött rekordot, de ezúttal 60 helyett 90 részt forgattak le, így több mint három hónapig lesz képernyőn a Cápák között, amely január 8-án lesz először látható a képernyőn.
(Borítókép: Balogh Levente. Fotó: Kaszás Tamás/Velvet)