Egy 21 éves légiutas-kísérő megosztotta követőivel, milyen beszólásokat kell elviselnie nap mint nap az utasoktól, és rangsorolta is azokat az ártatlanabbaktól az igazán rémesekig.

A 21 éves Amy-Leigh Sherrard a Ryanair személyzetének tagjaként dolgozik, és a TikTok oldalán sokszor oszt meg sok ezer követőjével érdekes dolgokat a munkájával kapcsolatban.

Ezúttal összeszedte azokat a szerinte néha ijesztő beszólásokat, amiket az utasoktól kap menet közben. A stewardess rangsorolta is a megjegyzéseket, az elég ártatlantól az egyre durvábbakig.

Például az „Itt maradhatna ma este?”  kérdést még nem tartja illetlennek, és csak arra reagál, hogy sajnos legtöbbször ő visszarepül miközben az utas élvezheti a nyaralást. 

Azon jobban felhúzza magát, amikor bármilyen szabály betartását kéri az utasoktól, például hogy helyezzék máshova a poggyászukat és sokat azzal vágnak vissza, hogy „Az ideúton a másik stewardess hagyta, hogy így legyen.” 

Attól is megrándul a szemöldöke, ha az utasok –  miközben tudják, hogy a járaton nincs hűtő – ráförmednek: „Ez az ital túl meleg, miért nem hoz hidegebbet?”

Sherrard aztán rátér a durvább megjegyzésekre, mint például, a

Te vagy a fődíj a kaparós sorjegyen?

De azt sem értékelte túlságosam, amikor egy utas, akit nem engedett elmenni a mosdóba, mert a gép már ráfordult a kifutópályára, közölte vele: 

Le fogom pisilni az ülést, és neked kell majd letakarítanod!  

A légiutas-kísérő elmesélte, hogy volt, aki egy hatalmas szélvihar kellős közepén üvöltözött vele, hogy hazudik az időjárásról, és azonnal indítsák el a gépet, egy férfi pedig egy nagyobb turbulencia alatt megveregette a térdét és rámosolygott: 

Kell egy ülés?

Egyszer pedig a következővel fordult hozzá egy illető:

Eladja a használt harisnyáját?

Azt mondja, ezek után már azon sem lepődött meg, amikor egy angolul nem beszélő utas a Google fordító segítségével érdeklődött, hogy van-e OnlyFans fiókja.

(Mirror)

(Borítókép: stewardess beszélget egy férfi utassal. Illusztráció: Getty Images)