A 21 éves Amy-Leigh Sherrard a Ryanair személyzetének tagjaként dolgozik, és a TikTok oldalán sokszor oszt meg sok ezer követőjével érdekes dolgokat a munkájával kapcsolatban.
Ezúttal összeszedte azokat a szerinte néha ijesztő beszólásokat, amiket az utasoktól kap menet közben. A stewardess rangsorolta is a megjegyzéseket, az elég ártatlantól az egyre durvábbakig.
Például az „Itt maradhatna ma este?” kérdést még nem tartja illetlennek, és csak arra reagál, hogy sajnos legtöbbször ő visszarepül miközben az utas élvezheti a nyaralást.
Azon jobban felhúzza magát, amikor bármilyen szabály betartását kéri az utasoktól, például hogy helyezzék máshova a poggyászukat és sokat azzal vágnak vissza, hogy „Az ideúton a másik stewardess hagyta, hogy így legyen.”
Attól is megrándul a szemöldöke, ha az utasok – miközben tudják, hogy a járaton nincs hűtő – ráförmednek: „Ez az ital túl meleg, miért nem hoz hidegebbet?”
Sherrard aztán rátér a durvább megjegyzésekre, mint például, a
Te vagy a fődíj a kaparós sorjegyen?
De azt sem értékelte túlságosam, amikor egy utas, akit nem engedett elmenni a mosdóba, mert a gép már ráfordult a kifutópályára, közölte vele:
Le fogom pisilni az ülést, és neked kell majd letakarítanod!
A légiutas-kísérő elmesélte, hogy volt, aki egy hatalmas szélvihar kellős közepén üvöltözött vele, hogy hazudik az időjárásról, és azonnal indítsák el a gépet, egy férfi pedig egy nagyobb turbulencia alatt megveregette a térdét és rámosolygott:
Kell egy ülés?
Egyszer pedig a következővel fordult hozzá egy illető:
Eladja a használt harisnyáját?
Azt mondja, ezek után már azon sem lepődött meg, amikor egy angolul nem beszélő utas a Google fordító segítségével érdeklődött, hogy van-e OnlyFans fiókja.
(Mirror)
(Borítókép: stewardess beszélget egy férfi utassal. Illusztráció: Getty Images)