Ismerje meg a brit hölgyet, akit belehalhat egy Wi-Fi jelbe

2015.07.04. 12:25

Szegény Jackie Lindsey egy ritka betegségben, úgynevezett elektromágneses túlérzékenységben szenved, ami lényegében azt jelenti, hogy allergiás az elektromosságra. A Daily Mail szerint ez eléggé behatárolja a mindennapjait, mert akár egy mobiltelefon vagy egy Wi-Fi hálózat jele is súlyos anafilaxiás sokkot okozhat nála.

Woman wears the weirdest outfit because she’s allergic to electricity.

Posted by Daily Mail on Saturday, July 4, 2015

A nyavalya miatt, amit egyelőre az orvosok el sem ismernek, a dorseti nőnek minden elektromos eszközt száműznie kellett a házából. Jobb híján gyertyákkal világít és gázzal főz. Az utcára pedig csak úgy mehet ki, hogy egy speciális védőruhát kell viselnie, amiben a szomszédok szerint úgy fest, mint egy tébolyult méhész. Ilyenkor egy speciális kütyüt is magával cipel, hogy lecsekkolja, hogy mennyire erős az elekromágneses mező a levegőben.