Az Airbnb rendszeren keresztül megtörténik, hogy a vendégek és a házigazdák lezavarnak egy egyéjszakás szexet. Ez a fajta szállásfoglalás kiszűrheti az egyéjszakázás legfőbb veszélyét, ráadásul mindenki egy jó élménnyel gazdagodik.

Az Airbnb-n teljes házakat, lakásokat, és egy-egy szobát is lehet bérelni, így történhet meg, hogy a házigazdák és a vendégek az együtt töltött pár nap alatt közös ágyban ébrednek. A Business Insidernek több házigazda és vendég is beszámolt arról, milyen volt lefeküdni a másik féllel. A 25 éves, építésznek tanuló Stuart is megírta, hogy lefeküdt a 36 éves brazil bérlőjével.

„Megkérdeztem, be akar-e jönni a szobámba. Fantasztikus volt a szex. Eszméletlen volt. Utána visszament a másik hálószobába az éjszaka folyamán, senki nem vette észre. Aztán ezt folytattuk a hét további napjain esténként, és együtt töltöttünk minden éjszakát" – idézi a Jezebel.

A nők is hasonló élményekről számoltak be, például egy 27 éves francia lánynak is volt egy kalandja húsvétkor, Angliában. A francia utazó meglepődött, amikor meglátta a házigazdáját, ugyanis eléggé dögösnek találta. A negyvenes évei elején járó, őszes férfi a vendégeivel töltött első estén együtt kocsmáztak, majd a francia csajnak a barátai szóltak, hogy szerintük érdeklődik iránta.

„Másnap elhívtuk őt egy italra. Mindannyian nagyon berúgtunk (...), a barátaim kettesben hagytak minket a kocsmában. Később hazamentünk, és a lakásán megittunk együtt egy üveg bort. Aztán megcsókolt, bementünk a hálószobába, együtt töltöttük az egész éjszakát. Másnap reggel már elutaztunk. Egy rövid ideig tartottuk a kapcsolatot... teljesen váratlan volt, és szórakoztató\" – mondta a 27 éves lány a lapnak.

A vakáció és az egyéjszakás szex kéz a kézben járnak, annak az esélye, hogy a házigazda/vendég több mint szimpatikus lesz a találkozáskor, körülbelül annyi lehet, mint a vakáción egy buliban felszedni valakit, és lefeküdni vele. A nyaralások, kirándulások az idegenekkel való, egyéjszakás szexre kiváló alkalomnak ígérkeznek. A kötelezettségekkel nem járó, üres ígéreteket mellőző románcok pozitív élményeket adhatnak – bár ennek is megvannak a maga veszélyei, ha valaki egy erőszakoskodó férfival találkozik.

Az Airbnb talán ezért is jó választás, ugyanis a visszajelzésekre alapuló szolgáltatás kiszűrheti az agresszívabb férfiakat – elég hamar lebukna ugyanis.

Így is marad min rágódni, a nem kívánt terhesség és a fertőzések okozhatnak némi fejtörést.  A Redditen természetes van az Airbnb-s szexről fórum, ahol mindenki kibeszélheti a tapasztalatait. Rossz élményekről nem számolt be még senki.