A Telenor idén decemberre kijött egy új reklámmal, amelyről csak azt lehet biztosan elmondani, hogy érdekes lett. Itt láthatják, de már biztosan találkoztak vele a tévében.

Megduplázzuk a Hipernetedet 6 hónapig!

AZ ÉLMÉNY IGAZI AJÁNDÉK KARÁCSONYKOR ISÚj okostelefon vásárlása esetén megduplázzuk a Hipernetedet fél évig! Az LG Spirit 4G LTE készüléket most 80% kedvezménnyel vásárolhatod meg.#HipernetPowered #Karácsony #LG #Spirit4G #RendeldNeten

Posted by Telenor Hungary on Tuesday, 8 December 2015

Ha hallotta, és azóta kíváncsi rá, mi ez, akkor szerencséje van, mert a Reklámzenék kiderítette: mint posztukban írják, ez Lorde Team című dalának „kifejezetten a kampány számára készült kórusfeldolgozása, ami a jogi szabályozás miatt nem került és nem is kerülhet kereskedelmi forgalomba, így külön zeneszámként nem található meg sehol.” Érdekessége még, hogy a Budapest Show Choir közreműködésével készült. Szóval az eredetit az alábbi videóra kattintva hallhatja, a reklámban idézett rész nem sokkal az első perc után kezdődik.

Belátjuk, ez önmagában még mindig csak egy szűk körnek lenne érdekes – csakhogy a telefontársaság reklámja nem aratott olyan osztatlan sikert, mint az RTL Klub legutóbbi karácsonyi promója. Már a reklámzenés poszt alatt is arról szól a kommentek többsége, hogy ez a zene idegesítő, és elsőre jó, de így, állandóan hallva már túl sok.

Enyhe túlzásnak tűnik, de egy minimális egyedszámú, tiltakozó csoport már szervezkedik ellene a Facebookon. Egyetlen, viszonylag friss bejegyzést idézünk tőlük, amely jól jellemzi érzelmeik intenzitását.

Na mi van, szörnyetegek, hányszor adattátok le a borzalmas reklámotokat a hétvégén? 20 ezerszer?!

Posted by Egymilliárdan a Telenor reklám ellen on Monday, 14 December 2015

Na de mit gondolnak, tényleg ennyire idegesítő ez a reklám? Az sem baj, ha önöknek kimondottan tetszik – kíváncsiak vagyunk a véleményükre!

Tényleg ennyire idegesítő ez a reklám?