horoszkóp
Screenshot from 2016-10-06 15-03-55

Önnek feltűnik, mi a probléma ezzel az Instagrammal?

2016.10.07. 08:24

Louise Delage-ot érdemes követni az Instagramon, ez a vonzó, 25 éves, francia lány ugyanis pont olyan képeket posztol napról napra, amilyeneket az ember kedvteléssel és enyhe irigységgel nézeget. Jó példa az alábbi strandolós fotó Saint Tropez-ból.

Ezeket a fotókat elnézve egyáltalán nem meglepő, hogy Louise Delage követőinek száma viszonylag hamar meghaladta az ötvenezret – csak augusztus elsején regisztrált, a cikk megjelenésekor mégis már 68 ezer követőnél tart.

Természetesen cicás fotó is van!

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Louise Delage Párizsban él, de sokat utazik...

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

...és imád shoppingolni is, nem túl meglepő módon.

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Van azonban valami meglepő ezekben a képekben, ami elsőre talán önnek sem tűnik fel.

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Egy kis segítség: Louise Delage igazából nem létezik, kitalált személy, ez egy fiktív Instagram-fiók, amit egy kampány kedvéért hoztak csak létre. A kampány egyáltalán nem reklám, hanem fel szeretné a hívni a figyelmet valami fontosra. Valami fontosra, ami az összes képen szerepel.

A video posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Látja már, mi az a valami, ami az összes fotón ott van? A kampány üzenete pontosan ez: ha valakinek ilyen tökéletesnek, felhőtlennek, bulizósnak tűnik az élete, könnyen átsiklunk bizonyos dolgok felett, pedig lehet, hogy az illető igazából segítségre szorul.

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Ha még mindig nem tűnt fel, az alábbi videóból azonnal minden világos lesz.

Ami valamennyi képen szerepel: az alkohol. Ami gyakorlatilag valamennyi képről hiányzik: a mosoly. Ugye önben is az a benyomás alakult ki a fenti fotók alapján, hogy milyen szuper élete lehet ennek a fiatal lánynak, biztosan milyen boldog! Ez a kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy a függőség és a boldogság kizárja egymást, és olyan okosan és hatásosan teszi mindezt a BETC Paris nevű reklámcég munkája, hogy az utóbbi hetekben-napokban a nemzetközi sajtóban sorra jelennek meg az elismerő hangvételű cikkek.

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Reméljük, önnek is tetszett – igaz, hogy amilyen fontos és húsbavágó téma ez, amilyen sokan küzdenek vele nap mint nap a világ rengeteg részén, Magyarországon aztán meg különösen, ahhoz képest viszonylag ritkán van róla szó. Úgyhogy ha még van rá pár perce, nézze meg az alábbi mesterművet abból a korszakból, amikor még voltak jó videóklipek. A téma és a megközelítés hasonló, a mondanivaló ugyanolyan erősen átjön, a rendező bizonyos Jonathan Glazer.