Szerkesztőségünkbe egy lazább napon legalább 30-40 sajtóközlemény érkezik, a legnagyobb részük e-mailben. Tavasszal főleg divatcégektől és ruhamárkáktól jön jó sok üzenet, amikben ajánlják új termékeiket. Az Origami Bikini például Sarka Katával és Weisz Fannival próbálja felhívni magára a figyelmet, és azt írják, hogy

a mellékelt sajtóanyag szabadon felhasználható,

úgyhogy most fel is használjuk. Íme még képek, Sarka Kata és Weisz Fanni tényleg fantasztikusan néznek ki ezekben a bikinikben:

És íme a főbb címek, hogy mikről van szó a közleményben:

  • Alkatunkhoz válasszunk bikinit!
  • Tankini: bikini vagy mégsem?
  • Kicsi, de nagylányos fürdőruhák″, illetve, és most erre szeretnénk felhívni a figyelmet:
  • Kötelező kellék a strandruha, új őrület a kalap
Kötelező?

Most komolyan?

Kattintson ide a sajtóközlemény teljes szövegéért

Merész darabok a 2017-es nyár bikini trendjében

Merész darabokat tartogat, ugyanakkor megmarad az előző évek jól működő fazonjainál és színeinél a 2017-es bikinidivat. Kíváncsi, hogy milyen kétrészeseket visel szívesen Weisz Fanni és melyek Sarka Kata kedvencei? A modellek és a divatszakember segítségével megmutatjuk, milyen nőies és praktikus is lehet egyben a bikini – ha alkatunkhoz választunk.

Nagy hangsúlyt kapnak idén a fehér csipkés, horgolt hatású kétrészesek, amelyek stílusos kellékei lehetnek a nászútjukra készülő menyasszonyok szettjének. Sőt, akár neon színekkel is trendinek számítanak. Weisz Fanni nagy kedvence ez a fiatalos, mégis eleganciát képviselő irányzat. A luxus anyagokból készült, limitált szériás fürdőruhákat egy mini katalógusban mutatja be a fotómodell, esélyegyenlőségi aktivista.

– Idén a merész színek, a különleges alakzatú minták hódítanak. Mindehhez számos bikininél extrém fazon társul. Ilyen az aszimmetrikus díszítés és a magas derekú alsórész, amely a nyár slágere, csakúgy, mint a hagyományosabb rojtok. Még mindig divatos alsó- és felsőrészben is a sokpántos megoldás, illetve a kifordítható melltartó: egyik oldala mintás, a másikon egyszínű. Ebben a szezonban is találkozhatunk még a bikini alsóba tervezett rugalmas, áttetsző tüll betétes megoldásokkal – tudjuk meg Segesváry Evelin, divatszakembertől. Sarka Kata fotómodell is szívesen választja ezeket a darabokat.

Alkatunkhoz válasszunk bikinit!

Az ismert magyar bikini-gyártó cég, az Origami 2017-es katalógusában minden nő megtalálja a stílusának megfelelő, alkalomhoz illő bikinit. – Alkatunkhoz válasszunk! – ad jó tanácsot Segesváry Evelin. Hozzáteszi: – Szín tekintetében nyugodtan ragaszkodjunk az aktuális divathoz, viszont a fazonnál nézzük meg, hogy alma, körte, homokóra vagy éppen sportos-e az alkatunk. Míg egy keskenyebb csípőjű, kerek fenekű nőnek kiválóan áll egy francia bugyi, vagy a hátul ráncolt alsó – ami a tanga és a teli bugyi közötti átmenet –, addig a teltebb idomokhoz normál, megkötős, magas derekú és oldalt kicsit szélesebb vagy esetleg hasszorítós fazonú alsó a praktikusabb viselet.

Tankini: bikini vagy mégsem?

A teltebb hölgyeknek is sok-sok fazonnal és színnel készültek idén a tervezők. Rengetegen ragaszkodnak a bikinihez, mert szeretnek napozni, viszont sok nőnek vannak hasi műtét után maradt hegei, striái, terhességi csíkjai, amelyek nem tartoznak a nagyközönségre, szeretik eltakarni. A legnagyobb újítások között találjuk a tankinit, amely akár kétrészes bikinivé is átvarázsolható. Így két legyet üthetünk egy csapásra: egyrészt, ha kell ápol és eltakar, viszont amikor szorosan felkötjük a melltartó alatti részt, a mellünket is megemeli.

A nagyobb keblű nőknek az alul merevítős, kicsit szivacsos fazont ajánlják, amelyeknek ki lehet akasztani hátul a pántját, és akár nyakba is köthetjük. Ne feledkezzünk meg a jól bevált fazonokról és színekről sem! Ilyen marad idén is a csíkos, a pöttyös, az etno vagy a cikk-cakk minta. Egy dögös kis fekete pedig hódít a vízparton, de egy vadító piros színnel is felkelthetjük a másik nem érdeklődését! A 2016-os téli trendeket látva pedig nem meglepő, hogy a military stílus újra beszivárgott a fürdőruha divatba is.

Kötelező kellék a strandruha, új őrület a kalap

Mi nők változunk, nem biztos, hogy életünk során mindig tudunk konfekcióméretben gondolkodni. Ma már lehetőségünk nyílik arra, hogy összeválogassuk a méretben tökéletes alsó- és felsőrészt. Illetve külön fekete bugyikat is vásárolhatunk mindenféle fazonban, amelyeket szinte bármilyen színű és mintájú melltartóval kombinálhatunk. Így olyan, mintha két garnitúra fürdőruhánk lenne!

Örök darab a strandruha. Az a tapasztalat, hogy ebben az egyszerűségre törekszenek a magyar nők: a piros, a fekete és a fehér színeket keresik. A poncsó jellegű felsők rugalmas tüll anyagból készülnek, és olyanok, mint amit a sportolók is előszeretettel viselnek: kifelé engedik az izzadságot, hagyják a bőrt lélegezni, viszont védenek az UV-sugaraktól. Mindehhez bátran viseljünk óriási kalapokat, színben hozzá passzoló flip-flop papuccsal vagy egy szép szandállal. És semmiképpen ne feledkezzünk meg a bőrápolásról sem!

Kicsi, de nagylányos fürdőruhák

Segesváry Evelin tapasztalatai bebizonyították: a felnőtt nőknek tervezett bikinik a gyerekek érdeklődését is felkeltik. Ne feledjük, a mai kislányok divatérzékenyek! A nőknek szánt színvilágot és stílust újraértelmezték az apróságoknak tervezett kétrészesekben. Ezekre a bikinikre a tervezők apró fodrokat álmodtak. A kiskamaszoknak szánt fürdőbugyik pedig már nem pörgős szoknya hatásúak, ők a nagylányosabb fazonokat kedvelik.

Persze, jól tudjuk mi is, hogy ezt nem komolyan mondják, nem kell szó szerint érteni, mint ahogy egy kalaptól se őrül meg senki a szó szoros értelmében véve. Ez csak egy olyan szólásmondás, hogy kötelező darab, senki nem gondolja, hogy tényleg kötelező lenne. De azért feltűnő, hogy ez a vicces szóhasználat milyen sokszor szembejön a hasonló ajánlatokban. Mutatunk rögtön még egy példát.

Három kiegészítő, amit mindenképp be kell szerezned idén tavasszal!

Ezzel a címmel viccel a Brands.hu sajtóközleménye, ami három terméktípust próbál reklámozni, a nagy fülbevalókat, a hátizsákokat és a tiarákat, merthogy azt mondják, idén ez lesz a trend. A bevezető viszi tovább a kötelezős poént:

Az idei tavaszi kiegészítő-trend sokkal inkább merészebb darabokat diktál, mint máskor. Szerencsére azonban a praktikusságot is szem előtt tartották a neves divattervezők, így hétköznap is bátran hordható táskákat és ékszereket viselhetünk a melegebb hónapokban.

Szóval itt ugye a vicc az, hogy a szöveg humorosan úgy van megfogalmazva, hogy a tervezők diktálnak, az embereknek pedig mintha kötelező lenne azt csinálni, amit ezek a sajtóközleményekben kihirdetett trendek megkövetelnek. Ha valami totál kényelmetlent, egészségtelen vagy előnytelent diktálnának a trendek, akkor is muszáj lenne nekünk azt a valamit megvenni és viselni! Vicces lenne, ha tényleg így lenne, nem?!

A poén pontosan az, hogy viszonylag gyakran tényleg előnytelent diktálnak, azonban az emberek túlnyomó többsége ilyenkor probléma nélkül tudja ignorálni, hogy mit tartanak trendinek a híres divattervezők. Csak egészen kevesen vannak, akik tényleg vakon követik a trendeket, őket szokás, szintén csak viccből, a divat áldozatainak titulálni.

Három kiegészítő, amit mindenképp be kell szerezned idén tavasszal!

Budapest, 2017. 03. 14. – Az idei tavaszi kiegészítő-trend sokkal inkább merészebb darabokat diktál, mint máskor. Szerencsére azonban a praktikusságot is szem előtt tartották a neves divattervezők, így hétköznap is bátran hordható táskákat és ékszereket viselhetünk a melegebb hónapokban.

Megállíthatatlanul jön a tavasz, így lekerülhetnek végre a kabátok, a sapkák, és előkerülhetnek a szekrény mélyéről a lengébb darabok is, így bátrabban választhatunk a kiegészítők közül is. Az idei tavaszi fülbevaló trend ugyanis nem tűri a bujkálást. Mindenből a nagyobb méretű került a boltok polcaira.

Gigantikus méretű fülbevaló

Az idei fülbevalódivat erős füleket kíván. A „minél nagyobb, annál jobb” – féle ékszerek hadat üzentek idén tavasszal apróbb társaiknak. A megszokott kövekkel szórt statement darabok mellett divatosak idén tavasszal még a vállig érő hippis darabok, és a már tavaly is közkedvelt aszimmetrikus darabok is.

„Az ékszerek és kiegészítők azon darabok közé tartoznak, amelyek teljesen képesek megváltoztatni, feldobni az egész szettünket – mondja Gerhát-Molnár Irina, a Brands.hu ügyvezető igazgatója. – A jól megválasztott ékszer vagy táska új értelemet ad bármilyen viseletnek.”

Hátizsák

Sokan idegenkednek ettől a darabtól, pedig idén virágzását éli ez a kényelmes, praktikus táskafajta. Érdemes a beszerzésnél figyelembe venni, hogy mit szeretnénk benne hordani, színben pedig fontos semlegesebbet választani, ami finoman passzol a megjelenésünkhöz. Mindezek mellett tartsuk szem előtt azt is, hogy milyen cipőt veszünk fel hozzá. A magassarkú helyett ezúttal bújjunk kényelmes papucs-cipőbe vagy balerinába.

Tiara

Meglepően hangzik, de az idei divat egyik legfelkapottabb kiegészítője a tiara. Gyönyörűen kiemeli az arc formáját, tökéletesen illik bármilyen hosszúságú és fazonú hajba, és egycsapásra királylány válhat viselőjéből. A korábban csak a menyasszonyok és a királylányruhába bújt kislányok kedvenc kiegészítője tökéletes választás a kis fekete és a magassarkú mellé.

Háttérinformácó: A Brands.hu Kft. 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás, ahol minden kolléga azon dolgozik, hogy a naponta frissülő kínálatot a lehető legjobb áron lehessen megvásárolni. A több, mint 20 fős, szakemberekből álló csapat tagjai, mind-mind elkötelezettek a divat iránt, így kiváló segítők a vásárlásban. A webshop legfontosabb céljai, hogy a legnagyobb és legnépszerűbb világmárkákat naponta megújuló választékkal és 70-80 százalékos kedvezménnyel kínálja vásárlóinak. A forgalmazáson kívül egészen új szolgáltatással is el kezdett foglalkozni a 2017-es évtől a Brands.hu. Webáruházak nyitásához nyújt teljes körű ügyintézést, szakmai felvilágosítást mindenkinek, aki online-boltot szeretne üzemeltetni.

Az a baj, hogy amikor pár nap alatt a harmadik ugyanilyen sajtóközleményt kapjuk, akkor elbizonytalanodunk, hogy tényleg mindkét oldalon mindenki tisztában van-e azzal, hogy tavasszal új ruhákat venni igazából egyáltalán nem muszáj, hogy ez a kötelezőzés csak egy vicc. Nézzük, hogyan fogalmaz a Premier Outlet sajtóközleménye!

Tavaszi trendbiblia

Ez az összeállításuk címe, és hát persze ez is egy viccel nyit, rögtön a második szó egy poén! A humor forrása ezúttal az, hogy ahogy a Bibliában benne van a tízparancsolat, úgy szintén nagyon fontos, hogy az ember kövesse, ami ebben a közleményben van. Aki nem így öltözködik, az bűnt követ el! De persze nem komolyan, csak viccből!

Még beszédesebb azonban a bevezető:

Bár a trendek folyamatosan alakulnak, gyökeres változást idén sem tapasztalhattunk. .... A Premier Outlet stylistja összegyűjtötte azokat a darabokat, melyek beszerzésével könnyedén kipipálhatjuk a tavaszi gardróbfrissítést!

Szóval maga a közlemény is elismeri, hogy különösebb változás nincs idén se a korábbi évekhez képest, de hozzáteszi, hogy ettől még kötelező kipipálni a tavaszi gardróbfrissítést. Ez a megfogalmazás azt sugallja, mintha igazából nem lenne semmi új az üzletekben, és hogy a ruhavásárlás egy élvezetmentes teher lenne, amit úgy kell letudni, bármilyen uncsi is. Ezt a sajtóközleményt is idetesszük teljes egészében, olyan szavakat tartalmaz, mint „outfittek” és „rozéarany”.

Tavaszi trendbiblia Avagy az idei tavasz hívószavai

Bár a trendek folyamatosan alakulnak, gyökeres változást idén sem tapasztalhattunk. Van, ami örök, van, ami most robbant be igazán, és vannak új belépők is a 2017-es divatban. A Premier Outlet stylistja összegyűjtötte azokat a darabokat, melyek beszerzésével könnyedén kipipálhatjuk a tavaszi gardróbfrissítést!

A bőrből készült ruhadarabok, a szaggatott farmerek ismét reneszánszukat élik. A csíkokról, kockás mintáról már tavaly sem kellett lemondanunk, és most is bőséges választék tárul elénk az üzletek polcain. A hímzett, fodros és virágmintás darabok csak idén robbantak be igazán a divatba. Márciusban több helyen is nagy kedvezmények várják a divat szerelmeseit, így érdemes erre a hónapra időzíteni a ruhatárunk frissítését!

Az idei tavasz kötelező kellékei!

# Szoknya vagy nadrág

A divat nem szabja meg! Válasszuk azt, amelyikben komfortosan érezzük magunkat. Lehet ez egy bőr, fodros, hímzett, virágmintás szoknya vagy nadrág. A tüllről sem szabad megfeledkeznünk, hiszen 2017-ben a tüllszoknyák mellett a tüllbetétes nadrágok is hódítanak. Azoknak, akik a sportosabb megjelenést részesítik előnyben, jó hírünk van: úgy néz ki, hogy a boyfriend jeans örök divat!

# Kabát

Az egyszerűbb kabátokat felváltották a mintás, szegecses, fodros és rojtos darabok. A 2017-et a metálszínek is uralják, így akik nem szeretik a print darabokat, azoknak tökéletes választás egy ezüstszürke vagy rozéarany bőrdzseki. Ha a velúrkabát mellett tesszük le a voksunkat, akkor érdemes a rojtos, hímzett darabokat választanunk!

# Cipő

Jó hírünk van a hölgyeknek! 2017-ben előtérbe kerülnek a kényelmes cipellők. Pomponos sportcipőkkel, metálfényű loaferekkel dobhatjuk fel a hétköznapi megjelenésünket. A tűsarkú szerelmeseinek egy fémes hatású magassarkú beszerzése szinte kötelező!

# Táska

A shopperek továbbra sem mentek ki a divatból, a hátizsákok pedig fénykorukat élik. A letisztult outfittek tökéletes kiegészítője lehet egy hímzett, szegecses, rojtos váll vagy hátitáska. Ne dőljünk be a sztereotípiáknak, a hátitáska nem feltétlenül sportos viselet, lehet elegáns is.

A maszkulin és a romantikus stílus jellemzi az idei tavaszt. A bátrabbak akár kombinálhatják is a kettőt.

Pénztárcabarát gardróbfrissítésre fel! Több mint 80 üzlet több száz divatmárkája közül akár 90%-os kedvezménnyel pezsdíthetjük fel ruhatárunkat a március 10. és 12. között megrendezett Vásárlási Maratonon! A Premier Outlet hosszabbított nyitvatartással és ingyenes különjáratokkal készül az érdeklődőknek.

Nyilván egy átlagember nem olvas el naponta több divattémájú sajtóközleményt, ez az egész csak azért tűnik fel nekem, mert a munkám része, hogy ezeket megnézzem. De annyira sokszor jön vissza ez a vicces kötelezőzés egyébként nem különösebben humoros szövegekben, hogy egy idő után elbizonytalanodik az ember.

Ugye emlékszik még mindenki, hogy ennek az egész szóhasználatnak az alapja egy vicc? Ugye ebben az esetben sem működik az, hogy ha elég sokszor ismételgetünk valamit, akkor igazzá is válik? Mi van, ha tényleg vannak olyan emberek, akik elolvasnak egy ilyen marketingszöveget, és nem gondolnak közben arra, hogy ez csak viccből van így megfogalmazva?

Az ő kedvükért álljon itt egy helyesbítés.

Nem, nem kötelező venni semmit. Nem bűn ugyanabban a ruhában járni, mint tavaly. Ön öltözködjön úgy, ahogy jólesik! Ha önnek van személyisége, esetleg próbálja meg ezt a személyiséget az öltözködésén keresztül vizuálisan is megjeleníteni, de ha ehhez nincs kedve, az sem baj!

És vicces megfogalmazás ide vagy oda, egészen biztosak vagyunk benne, hogy a fenti három cég is azt szeretné, hogy ön ne pusztán azért vásároljon náluk, mert azt hiszi, hogy kötelező, hanem elsősorban azért, mert tetszenek önnek a termékeik, szépnek és/vagy praktikusnak találja őket.

Kötelező?

Biztosan nem.

Az ön számára érdemes?

Ezt se én, se a sajtóközlemény nem fogjuk tudni eldönteni ön helyett. Fent találja a fotókat, nézze meg őket, gondolkodjon el, és döntsön ön!