A Chloé nevű kislány 4 évvel ezelőtt, 2013-ban mindössze annyit tett, hogy a szüleivel Disneylandbe utazott. Ő és nővére csak a kocsiban tudták meg, hogy aznap nem az iskolába, hanem a mesefigurás családi parkba indulnak.
A bejelentést és a gyerekek reakcióját az anyukájuk felvette telefonjával.
Az internet népe felkapta a videót, majd a cuki kislány reakcióját és Side-eyeing Chloe néven mémként vált világhírűvé.
A mai napig nagy rajongótáborral bír, 18 millió ember látta a videót eddig, a mémeket pedig még többen. Chloe és anyukája, Katie Clem Instagram-fiókját 553000-en követik azóta is.
A család nemrégiben a Google kampányának keretében Brazilában vakációzott, ahol meglátogatták a helyi központot. A cég Sao Paulo utcáin a kislány arcával hirdeti magát.
A család természetesen megörökítette az eseményeket az Instagramon. Chloe pedig dedikálta képét a Google irodának és megcsodálta, hogy az épület liftjét is az ő arca díszíti.
Persze nem ő az egyetlen kisgyerek, aki, mint mém vált világhírűvé :
Itt van rögtön Sikerkölyök vagy Katasztrófalány , akik a hírnév ellenére békésen élik hétköznapjaikat és szép lassan felnőnek.
via eonline