Az internetnek és az egyre növekvő számú szállásközvetítő cégnek hála a világ összes hoteljét végigböngészhetjük nyaralás előtt, hogy a látottak alapján válasszuk ki a számunkra legtetszetősebb hotelt, apartmant, szállodát, bármit. És mivel az emberek nyilvánvalóan az olyan szállásokat preferálják, ahol a lehető legtöbb igényüket kielégítik, a döntésükben rengeteget segítenek a helyszínről készült fotók, hiszen ezek pontos (khm) képet adnak a szobákról, a miliőről és a teljes infrastruktúráról.

De mi van akkor, ha ezek a képek váratlanul nagyot kamuznak? Nos, előfordul, bár értelmük nem sok van, mert a szállásadó csak a saját renoméját rombolja azzal, ha elhúzza az ember előtt a mézesmadzagot, aztán egy putrit kínál a pénzéért cserébe. Mégis vannak, akik alkalmazzák a módszert, és erre remek példa a Manchesterben élő Jenny Kershaw esete. A nő egy vietnami szállást foglalt le, miután a képeket látva elbűvölte a szálloda óriási, feszített víztükrű medencéje, és a látványos kilátás a városra. Ki ne akarna ilyen helyre utazni? Na, ugye.

A gond Kershaw esetében csak annyi volt, hogy

A KÉPEKEN LÁTHATÓ MEDENCE A VALÓSÁGBAN SOKKAL INKÁBB FUNKCIONÁLT KÁDKÉNT, MINT MEDENCEKÉNT. 

 A nő csalódottságát átérezve rengetegen osztották tovább a képeket, sőt, volt, aki azt is kiszúrta, hogy a lépcső annyira kicsi, hogy a Welcome” (Üdvözöljük”) felirat utolsó „e”-betűje már gyakorlatilag rá se fért. 

 Mások pedig, vigasztalás gyanánt megosztották vele saját, hasonló élményeiket. 

Legalább abban a medencében volt víz... 

Kershaw egyébként a Booking.com-on keresztül foglalta ezt a csodálatos szálláshelyet, és ahogy azt ilyenkor kell, panaszt is tett a cégnél. A vállalat ígéretet tett arra, hogy kivizsgálják az esetet. A nyaralásnak persze már így is-úgy is lőttek. 

(Indy100)