Úgy tűnik, az azonos nemű párokat szerepeltető reklámok nemcsak idehaza vonják maguk után sokak rosszallását. Az amerikai Hallmark is dühös hangvételű leveleket kapott, miután egy olyan reklámot sugárzott, melyben egy leszbikus pár esküvője látható.
A reklámot a Zola.com, egy esküvőtervezésben segítő honlap készítette, a kisfilmben pedig az oltár előtt, éppen a boldog igen kimondására készülő leszbikus párt lehet látni, akik a reklám végén megcsókolják egymást. Az One Million Mums (vagyis Egymillió Anyuka) szervezet támadta meg a Hallmarkot, mondván, hogy nem számítottak arra, hogy ilyen jellegű reklámokkal is találkozhatnak ezen a csatornán.
A Hallmark végül le is vette a Zola.com hirdetését, indoklásuk alapján azért, mert ellentmondott az elveiknek, melyek szerint sem politikai, sem vulgáris reklámokat nem adnak le, ahogy a korhatáros hirdetéseket sem támogatják.
A Hallmark döntését elítélően kommentálta a GLAAD, vagyis az LMBTQ-társadalom pozitív megítéléséért és jogaiért küzdő amerikai szervezet, szerintük a reklám levétele a Hallmark reklámblokkjaikból diszkriminatív döntés volt.