shutterstock 1115576804

Íme, a francia nők 7 tippje a karcsúságra

2021.11.20. 18:05

Szépek, stílusosak, és többségük mindig karcsú: a francia nők sokszor úgy hisszük, genetikailag hordozzák magukban az elegancia és nőiesség jegyeit, ám titkuk többnyire a tudatos táplálkozásban rejlik. Alább összeszedtük legfontosabb táplálkozási szokásaik hét pontját.

1. Minőség

Nem a mennyiségre, hanem a minőségre törekszenek. A friss és gondosan válogatott alapanyagokat részesítik előnyben, valamint kerülik a különböző adalékanyagokkal és cukorral dúsított ételeket.

2. technika

Hatékonyabban és gyorsabban dolgozik a gyomrunk, ha alaposan megrágjuk az ételt. A francia nők ezzel tisztában vannak, éppen ezért sosem habzsolnak.

3. mértékletesség

Nem éheztetik, de nem is eszik túl magukat. A franciák ügyelnek arra, hogy mindig épp annyi ételt fogyasszanak, amennyi pont elég a számukra.

Ezt ételeik összetétele is megkönnyíti, ugyanis konyhájuk annak ellenére, hogy nagyon látványos és ízletes, egyszerre mértéktartó és visszafogott. Sem sóból, sem cukorból nem használnak sokat, ugyanakkor az édesebb falatokat sem vonják meg maguktól. Inkább esznek pár falatot abból, ami örömet okoz, minthogy teljes absztinenciát fogadjanak. Mint azt vallják: fő a mértékletesség!

4. idő

A nap főbb étkezéseire kellő időt fordítanak, sosem a metróra rohanva fogyasztják el ebédjüket, vacsorájukat. Azt vallják: ilyen tempó mellett nincs idő figyelni arra, hogy mit eszünk, és egészségtelen ételt választunk, másrészt nem is lakunk jól, így újra hamar megéhezünk.

Éppen ezért a franciák kihasználják a hosszú ebédszünetet, és megadják a módját az étkezésnek. Élvezik az ízeket, és épp csak annyit esznek, amennyit kell.

5. testmozgás

via GIPHY

 A francia nők többsége nagyon aktív életet él. Nem azért sportolnak, mert szükségesnek érzik, hanem mert így érzik jól magukat a bőrükben. Így pedig örömmel húzzák fel reggelente a futócipőt, a pozitív hozzáállás pedig fél sikernek számít.

6. tervezés

Mindig egy nappal előre eldöntik, mit esznek másnap, így biztos, hogy egészséges és tápláló lesz a menü. A módszerrel emellett tudatosan csökkentik a 'félreevés' és zugevés lehetőségét, valamint kiszámíthatóbbá is teszik az étkezésüket.

7. Folyadék

Nagy gondot fordítanak a kellő hidratáltságra, ezért rengeteg vizet isznak. Ennek köszönhetően nem is éheznek meg olyan hamar, valamint kimossák a szervezetükből a méreganyagokat. Többek között bőrük üdeségét is ennek köszönhetik.

(Femcafe)