Minden évben összesíti sikeresen végbement fuvarjainak, értékeléseinek és utasai célállomásainak statisztikáit, ezek alapján pedig kijelöli a leglátogatottabb úti célt az Uber. 2021-ben ez a cél egy londoni áruház volt.
Pontosabban a Selfridges áruház, ahova félmillióan utaztak a fuvarszolgáltatóval Anglia fővárosában.
A megvalósult utak számát tekintve Európában London volt az Uber legnépszerűbb városa. Azon belül különösen sokan látogattak el a Broadgate Circle-höz, a Bank of England-hez és a Canary Wharf-hoz, valamint olyan kedvelt klubokba, mint a Fabric és a Ministry of Sound - írja a Roadster.
Elképzelhető, hogy a Selfridges nem a turizmus miatt került az élre, hiszen árai kiemelkedően magasak ahhoz, hogy tömegesen vonzza az utazókat. Ellenben az áruház rendszeres vásárlói közül sokan a privát Ubert választják a tömegközlekedés helyett.
A felhasználók körében a Selfridgesnél népszerűbb turisztikai látványosság Európán kívül csak a New York-i Empire State Building volt, ezen kívül a kaliforniai Disneyland került még be az első ötbe. Kontinensünkön azonban olyan úti célokat utasított maga mögé az áruház, mint a London Eye, a Buckingham Palota, a párizsi Louvre vagy az Eiffel-torony.
Selfridges
A Selfridges egy egyesült királyságbeli, csúcskategóriás áruházlánc, amelyet Harry Gordon Selfridge kiskereskedelmi mágnás alapított 1908-ban. A láncot az áruházcsoporthoz tartozó, kanadai Selfridges Retail Limited üzemelteti.