A Coca-Cola mindig is értett hozzá, hogyan lehet olyan nyálasan és giccsesen reklámozni valamit, hogy mégse álljon fel az ember hátán a szőr, vagy legalábbis azt higgye, hogy nem. Mivel már december van , ér végigfutni a kóla-giccsművészet evolúcióján. 

Spoiler

Ilyen is lesz!

Ez a pirospozsgás, enyhén ittasnak tűnő Miki 1934-ben riogatta a népet. A szlogen: a szünet, ami lendületben tart. 

1944-es reklám a háborúból hazatért katonákat köszöntené kólával, karácsonykor. 

Kicsit olyan, mintha ez a Mikulás még mindig a 60-as években érezné magát, pedig már 1995-ben járunk. A Télapónak derogál a tej meg a süti és lenyúl egy üveg kólát. Lehet, hogy utána az egész pulykára is fáj a foga. 

A 90-es közepén érkezett meg végre a kamion, ami bármerre jár, mindent kivilágít.

Nyilván magyarul is kötelező meghallgatni. „Ünnepelj ma velünk! Ünnepelj ma velünk! Ünnepelj ma velünk! Jeeeejeeejejee.”

Egy másik klasszikus. „Korim a lábamon, ó boldog óra.”

És végre elértünk Takács Nikolaszhoz, aki idén úgy döntött, hogy Michael Bublé lesz belőle. Olyan búgó hangon ismétli, hogy szeret mindenkit boldoggá tenni, hogy elhisszük neki. 

bónusz: a spanyol táncoló Miki

Hát ez mennyire menő már?!