A Coca-Cola mindig is értett hozzá, hogyan lehet olyan nyálasan és giccsesen reklámozni valamit, hogy mégse álljon fel az ember hátán a szőr, vagy legalábbis azt higgye, hogy nem. Mivel már december van , ér végigfutni a kóla-giccsművészet evolúcióján.
Spoiler
Ilyen is lesz!
Ez a pirospozsgás, enyhén ittasnak tűnő Miki 1934-ben riogatta a népet. A szlogen: a szünet, ami lendületben tart.
1944-es reklám a háborúból hazatért katonákat köszöntené kólával, karácsonykor.
Kicsit olyan, mintha ez a Mikulás még mindig a 60-as években érezné magát, pedig már 1995-ben járunk. A Télapónak derogál a tej meg a süti és lenyúl egy üveg kólát. Lehet, hogy utána az egész pulykára is fáj a foga.
A 90-es közepén érkezett meg végre a kamion, ami bármerre jár, mindent kivilágít.
Nyilván magyarul is kötelező meghallgatni. „Ünnepelj ma velünk! Ünnepelj ma velünk! Ünnepelj ma velünk! Jeeeejeeejejee.”
Egy másik klasszikus. „Korim a lábamon, ó boldog óra.”
És végre elértünk Takács Nikolaszhoz, aki idén úgy döntött, hogy Michael Bublé lesz belőle. Olyan búgó hangon ismétli, hogy szeret mindenkit boldoggá tenni, hogy elhisszük neki.
bónusz: a spanyol táncoló Miki
Hát ez mennyire menő már?!