Rákay Philip kedveli a finom intelligenciát!
Na meg az azzal összerakott dalokat, szerinte Farkas-Jenser Balázs liftzenéje is ilyen volt. Azután olyanokat mondott, hogy „higgy magadban”, biztosan összekeverte a műsort az X-Faktorral.
Na meg az azzal összerakott dalokat, szerinte Farkas-Jenser Balázs liftzenéje is ilyen volt. Azután olyanokat mondott, hogy „higgy magadban”, biztosan összekeverte a műsort az X-Faktorral.
Percről-percre követtük A Dal első adását, amelyből hatan továbbjutottak a középdöntőbe. Tatár Csilla parádésan vezette a műsort, csak begörcsölt tőle a vádlija, és a cipő feltörte a lábát. Viszont fantasztikusan nézett ki.
Pierrot öt, Rúzsa kilenc, Csiszár nyolc, Rákay kilenc pontot adott, a nézők meg hatot, tehát harminchét ez összesen.
Mintha 1997 lenne, a rádióból pedig egy szomorkás énekesnő arról énekel, hogy sokminden kavarog a lelkében. Ez a dal finoman szólva sincs túlírva, se a kíséret, de az énekdallam tekintetében, úgyhogy nem tennék rá nagyobb összegeket. Bár mondjuk ugyanez a Kedvesemről is elmondható, az meg aztán.
Hiszen pontosan az a típusú zene, amit azok az emberek szeretnek, akik amúgy nem nagyon hallgatnak zenét.
hiszen mindig rajta tartja az ujját a történések ütőerén. Tavaly például az elsők közt tűnt fel neki, hogy már a rádiókba szivárgott egy merőben új zenei stílus, az úgynevezett drum and bass.
hogy képes voltam letölteni miatta az alkalmazást, amivel szavazni lehet, de valamiért nem tudtam megnyomni a küldés gombot, mert akármit csináltam, szürke maradt. :(
Nem lehetünk egyformák, de én már el is felejtettem az egészet.
Pierrot hét, Rúzsa nyolc, Csiszár kilenc, Philip nyolc pontot adott, a nézők meg ötöt, ami megintcsak harminchét.
Például télikabátot.
Nizalowski Dorottya egyébként kaphatna valamilyen különdíjat, mert mint azt itt egy drámai aláfestő zenével megtámogatott videóban itt el is mondja, úgy elesett a napokban, hogy letört az egyik foga, ami összcsaládi pánikot okozott. Ebből talán rájöttek, hogy ők jönnek.
Kellemes, érdekes, tök jó a hárfa, kíváncsi vagyok, mit hoznak össze mondjuk egy év múlva - írtam fel egy hallgatás után, és hogy ne csak ennyiből álljon a poszt, itt egy idézet a bemutatkozó oldalukról.
de attól függetlenül, hogy itt most nem az előadók, hanem A Dalok versenyeznek, nem kéne az énekeseknek tisztán énekelniük? Vagy a disszonancia külön fícsör?
más kollégánk is jelezte, hogy szavazna, de nem tud. Önök tapasztaltak ilyet? (Megkérdeztük az MTVA-sajtót is, amint válaszolnak, megírjuk!)
És szerinte a Passed zenekar produkciója a modern, innovatív popzene. Nem győzöm hangsúlyozni, mennyire beszéli ez az ember a fiatalok nyelvét!
Pierrot kilenc, Rúzsa tíz, Csiszár tíz, Rákay kilenc, a nézők hat pontot adtak. Ez negyvenhárom, az eddigi legtöbb.
És a zsűri szerint is, meg szerintünk is. Képzeljék el, a baloldali lány, aki a Passed hárfása, egyben az egyetlen ember Magyarországon, aki elektromos hárfázik! Túl király, túl cuki, tökéletesen kompenzálja az énekesnő hamisságát. Jó-jó, tudjuk, itt most a DALRA kell figyelni!!
Pierrot írta a Ganxsta Zolee és a Kartel klasszikusainak zenei alapjait is!
Dallos Bogi dala jön most tehát. Talán egy ennyire fiatal nőnél nem meglepő, de rendkívül előnyös, hogy az átlagnál jobb az angol kiejtése. A dala egészen érdekes, szomorú, de nem a lassú, busongós kiadásban, és még a refrén sem olyan klisés. Témája nyilván a világmegváltás, de annyira nem zavaróan, csak a vonósokat sajnálom 2:30 körül, meg az utána következő nagyszekundugrást, ami utoljára Szécsi Páltól hozott katarzist.
és milyen jó, hogy nincsenek megszakítva reklámokkal az adások, de nekem amúgy nagyon kell pisilnem.
de Dallos Bogi minden évben egyre fiatalabbnak néz ki, és megint mezítláb lépett fel.
Rákay az imét azt mondta, hogy
így jellemezte azoknak a popzenéknek az üzenetét, amelyeket nem kedvel.
Pierrot hat, Rúzsa nyolc, Csiszár hét, Rákay tíz, a közönség hét pontot adott, ez harmincnyolc pont.
2012-2014. legjobb rádióslágereit idézi, valószínűleg még táncolnék is rá egyet, ha úgy adódik. Kár, hogy az agyoneffektezett ének és az énekes kiejtése miatt a refrénen kívül alig érteni belőle valamit.
A Karmapolis nevű zenekar a mai fogyasztó társadalom látszatvilágáról énekel, miközben az Eurovízióra akar jutni? Hát ez legalább akkora lázadás, mint amikor a Rage Against the Machine abból keresett pármillió dollárt, hogy szidta a gazdagokat.
ha rádiós egy dal, akkor arra nem lehet azt mondani, hogy rossz. Áhá, már értem, tehát az a jó zene, ami a rádióban megy!
Mondjuk a részleteket sajnos nem hallottuk. Mindegy, cserébe itt egy kép róluk!
Ő jön most, és egyetlen hallgatás után ezt írtam róla. „Szomorú énekes arról énekel, hogy sokminden kavarog a lelkében. Észre sem vettem, és egyszer csak vége lett. :’( Pedig Szakács tényleg elég jól énekelt itt.” Bízzunk benne, hogy élőben tök másmilyen!
– tűnődik minden nagymama, aki a műsort nézi. Kérdésükre mi nem tudjuk a választ, de azt észrevettük, hogy nem ez az első eset, amikor Szakács Gergő kimaxolta a giccset.
de az van, hogy tegnap voltam Kis Grófo-hangversenyen, és azóta nem igazán látom magam előtt, hogy ki emelhetné rajta kívül a magasba Bécsben az ország zászlaját.
A műsor accountját itt találja, mondjuk egyelőre főleg tavalyi cuccok vannak rajta. Viszont itt van az MTVA-é, az kicsit jobban pörög már.
Rákay 9 pontot, Rúzsa Magdi 6 pontot, Csiszár Jenő 7 pontot, Pierrot 4, a közönség pedig 7 pontot adott, így összesen 33 pontja van.