A Vanity Fair mint minden évben, most is kiadott a nagy filmes díjátadók közepette egy olyan számot, amiben Hollywood és annak híres sztárjai a fő téma.
Legalábbis azok a sztárok, akiket a Vanity Fair képzelt most aktuálisan menőnek. Vagy ki tudja minek.
Odadobták a címlapra Amy Adamset, Channing Tatumot és Reese Witherspoont, azután pedig melléjük szórták még Benedict Cumberbatchet, a biztonság kedvéért fekete, de azért gondosan a hátsó sorba száműzött David Oyelowót, meg még egy csomó random színészt.
Például mit keres ott Sienna Miller? És ki az a két férfi ott a jobbszélen? Ők tényleg óriási Hollywood-i sztárok? Vagy a Vanity Fair most azzal akart újítan, hogy megdöbbentően mellékes embereket emelt ki?
(Egyébként egészen nehezen, de sikerült kideríteni, hogy a jobbszélen megbúvó férfiak egyike Miles Teller, a másik pedig Oscar Isaac, és valóban szerepeltek már Hollywood-i filmekben.)
De tegyük túl magunkat azon, hogy kik érdemelnék meg igazán azt, Hollywood nagyjainak nevezzék, és nézzük inkább magát a fotót.
Miért kellett Reese Witherspoont a saját, igencsak gonosz öreganyjává photoshopolni?
Bár ezen felül leginkább az érdekelne, hogy ki találta ki azt a nagyon eredeti ötletet, hogy nézzen ki az egész úgy, mint valami enyhén csillogó, régi időket idéző, húszas évekbeli giccs. Amennyiben maga a fotós, aki nem más, mint Annie Leibovitz, akkor sajnálom, de igazán elmehetne már nyugdíjba. Mert ez így sajnos nem csak simán giccses, de halálosan unalmas is.