Egy orosz cég tökélyre fejlesztette, hogy mellekkel reklámozzon dolgokat. Eddig azt figyelhettük meg, hogy a reklámokban mellek vannak, a Tittygr.am készítői viszont csavartak egyet a dolgon, és náluk a mellekben vannak reklámok.

Március végén indult a szolgáltatás, aminek az a lényege, hogy 2-3000 forintot befizetve elhelyezhetünk egy maximum 35 karakter hosszú reklámszöveget egy modell dekoltázsán, amit a modell magának ír fel a dekoltázsára.

A cég három modellel indult, de az indulás után néhány nappal már úgy nyilatkoztak, hogy a szolgáltatás olyan népszerű, hogy már most két tucat modelljük van, tehát ennyi dekoltázs közül lehet kiválasztani azt, amelyiken a reklámunkat el szeretnénk helyezni.

A modellek csak nyaktól lefelé látszódnak a fotókon, ők egy napi munkáért nagyjából 25 ezer forintnyi rubelt kapnak. A sikeres indulás után a készítők azt mondták, hogy lassan fel kell venniük valakit, aki szelektálja a dekoltázsokat, hogy tényleg csak igazán kívánatos dekoltázsokra helyezzenek el reklámokat.

Az oldalt az X-Cart nevű orosz, online boltok létrehozására használható alkalmazás készítői találták ki szabadidejükben, és abban bíznak, hogy olyasmi fejlődhet ki belőlük, mint az Über: vagyis a nagy reklámkampányok helyett akarnak primitív alternatívát kínálni.

Természetesen az orosz Twitteren, illetve az oroszok saját Facebookján, a VKontaktén ha nem is heves viták alakultak ki, de szépen két részre szakadtak az emberek. Az egyik csoport szerint ennél szexistább dolgot elképzelni sem lehet, a másik csoport csak simán szórakoztatónak tartja a dolgot.